شنبه 17 اسفند 1387-0:0

يک روز جهنمي

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران گفت: در يكي از خيابان‌هاي بابلسر نوزاد چند روزه‌اي كه 24 ساعت رها شده بود، زنده ماند.


 رمضان قاسمي از پيدا شدن نوزادي كه به مدت 24 ساعت در خيابان رها شده بود، خبر داد. وي اظهار داشت: زني كه با همكاري مادر‌ خود، فرزند‌ چندروزه‌اش را رها كرده بود، دستگير شد.


وي افزود: اين زن كه در بيمارستان فريدونكنار وضع حمل كرده بود، پس از مرخص‌شدن از بيمارستان بچه‌اش را به مادرش سپرد تا او را رها كند.


معاون اجتماعي پليس مازندران تصريح كرد: پس از كسب اطلاعات اين موضوع توسط ماموران، مادربزرگ كه نوه‌اش را در يكي از خيابان‌هاي بابلسر رها كرده بود، دستگير شد.


قاسمي ادامه داد: با راهنمايي‌هاي اين مادربزرگ ماموران به محلي كه كودك رها شده بود، عزيمت و با كمال تعجب مشاهده شد اين كودك پس از 24 ساعت هنوز زنده مانده كه توسط ماموران براي سير مراحل درماني به بيمارستان امير كلاي بابل منتقل شد.


قاسمي افزود: متهمان پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و موضوع تحت بررسي است.
وي از اختلاس 470 ميليون ريالي كارمند حسابداري يكي از شركت‌هاي دولتي در مازندران خبر داد.


قاسمي گفت: به ‌دنبال وصول گزارش اختلاف در ترازنامه‌هاي مالي يكي از شركت‌هاي دولتي در شهرستان نوشهر پليس آگاهي شهرستان وارد عمل شده و پس از بررسي دقيق مسئله مشخص شد، يكي از كاركنان واحد حسابداري اين شركت به‌ جاي معرفي متقاضيان اشتراك به بانك عامل به بهانه تسريع در كار خود، شخصا اين وجه را از متقاضيان اخذ كرده و فيش بانكي جعلي صادر مي‌شده است.


قاسمي افزود: با بررسي پرونده‌هاي مشتركان مشخص شد كه 500 فقره از پرونده‌ها حاوي فيش بانكي جعلي بوده و مبلغ اختلاس شده بالغ بر470 ميليون ريال برآورد شده است.


معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان تصريح كرد: متهم پس از دستگيري در تحقيقات به عمل آمده به بزه انتسابي اعتراف و موضوع در حال بررسي است.


وي با اشاره به درگيري دسته جمعي در آمل خاطر‌نشان كرد: اين درگيري يك كشته و 10 مجروح برجاي گذاشت.


قاسمي گفت: ماموران پاسگاه انتظامي دشت سر آمل درپي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر درگيري فاميلي در يكي از روستاهاي آن شهرستان كه منجر به مجروح‌شدن بعضي از طرفين درگيري شده بود، بلافاصله به محل اعزام شدند.


وي اضافه كرد: با حضور ماموران مسببان اين درگيري دستگير شدند و برابر بررسي‌هاي به‌ عمل آمده در اين درگيري فردي به همراه فرزندانش به ‌علت اختلافات خانوادگي با 10 نفر از اعضاي يكي از بستگان فاميلشان درگير شدند كه اين درگيري منجر به خشونت‌هاي شديد و مجروح و زخمي‌شدن 10 نفر از طرفين شد‌.


قاسمي گفت: يكي از طرفين درگيري كه از ناحيه شكم مجروح شده بود، به بيمارستان منتقل كه ‌نامبرده به علت خونريزي‌هاي شديد جان باخت.


وي افزود: ديگر مجروحان حادثه نيز به بيمارستان منتقل شدند و موضوع در حال بررسي است.(farsnews)