يکشنبه 23 فروردين 1388-0:0

فقط احمدي نژاد

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري استان مازندران گفت: در انتخابات آتي از اصولگرايان فرد ديگري وارد رقابت نمي‌شود و احمدي‌نژاد تنها كانديداي اصولگرايان است.


علي صابري با اشاره به اينكه در ميان اصولگرايان بحث عبور از احمدي‌نژاد وجود ندارد، اظهار داشت: اين حرف كساني است كه مي‌خواهند هر فردي به غير از احمدي‌نژاد در رأس باشد.


وي با بيان اينكه سخنان اخير مير حسين موسوي نشان داد وي نيز مانند جبهه دوم خرداد به دنبال حذف احمدي‌نژاد است، گفت: معرفي و رايزني براي حضور لاريجاني و ولايتي در انتخابات نيز براي يافتن جايگزيني براي احمدي‌نژاد بود.


دبير جامعه اسلامي مهندسين مازندران با اعلام اينكه اصولگرايان در اين انتخابات تعدد را قبول نداشته و تنها با يك كانديدا حضور دارند، افزود: دولت ائتلافي نيز براي جبران شكست‌هاي گروه‌هاي مختلف در برابر اصولگرايان است.


وي كناره‌گيري قاليباف را كه برخي وي را اصولگرا معرفي مي‌كنند، با شرط وجود خاتمي در عرصه انتخابات به نفع احمدي‌نژاد دانست و ادامه داد: عدم حضور فعلي وي تنها براي تقويت جبهه مقابل است.


صابري با بيان اينكه هيچ تشكلي از اصولگرايان در انتخابات آتي از موسوي حمايت نمي‌كند، يادآور شد: جبهه دوم خرداد خط قرمز اصولگرايان است و موسوي نيز اصلاح‌طلب بودن خود را به‌ صورت رسمي اعلام كرده است.


رئيس شوراي هماهنگي اصولگرايان مازندران با اشاره به اينكه گروه‌هاي حامي احمدي‌نژاد بايد هرچه سريع‌تر ستاد تشكيل داده و هماهنگ شوند، افزود: احمدي‌نژاد بهتر است با جبهه متحد اصولگرايان ملاطفت بيشتري داشته باشد.


وي با بيان اينكه به اعتقاد حاميان احمدي‌نژاد عملكردها و برنامه‌هاي وي در چهار سال اخير بهترين تبليغ و معرف وي است، خاطرنشان كرد: توجه به پايگاه و خواستگاه مردمي اگرچه مهم است اما تجربه فعاليت‌هاي انتخاباتي نشان داد كه مردم در روزهاي اخير فراموش‌كار مي‌شوند و موج تخريب‌ها به صورت فعال تمام دستاوردها را زير سئوال مي‌برد.


دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري مازندران با بيان اينكه رقابت در اين دوره با احمدي‌نژاد به دليل وجود پايگاه مردمي وي بسيار مشكل است، گفت: نبايد در بحبوحه فعاليت‌هاي انتخاباتي سكوت كرد بلكه بايد ستادهاي برنامه‌ريزي شده، اعلام وجود كنند تا رسماً وارد عرصه انتخابات شوند.


وي با اشاره به فعاليت اصولگرايان در مازندران از برگزاري همايش بزرگ اين گروه در روزهاي آتي در ساري خبر داد و تصريح كرد: در اين همايش نماينده ولي‌فقيه در استان سخنراني مي‌كند.(farsnews)