پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

اسدي:ستادهای تجاری و شیک احمدي نژاد نشانه چيست؟

مسئول ستاد کروبی در استان مازندران گفت:کروبي بی پروا موضع گیری می کند.

 


علي اسدي گفت:90 درصد ستادهای کروبی در استان راه اندازی شده است.

وي افزود: در شهرهای ساری ، تنکابن ، نوشهر ، آمل ، بابل ، نکا و جویبار ستادها به صورت فعال مشغول به کار می باشند.

 

وي گفت : بر اساس آمار حدود 46 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند که صدا و سیما نقش عظیمی در هدایت این امر دارد و باید برای حضور مردم عزم ملی ایجاد نماید.

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا فعالیت ستاد کروبی در استان مازندران به مانند ستاد های موسوی و احمدی نژاد نیست ، اظهار کرد: موارد مربوط به گرفتن ستادها ، مستلزم هزینه است .

وی گفت: «علی رغم تأکید دولتمردان نهم که احمدی نژاد نیاز به ستاد ندارد، اما ستادهای تجاری و شیک و زیبا نشان دهنده ی موضوعی است و یک قسمت از تفاوت در این است که منافع مالی تعیین کننده است».

اسدی در خصوص تفاوت اصلاح طلبی کروبی با موسوی و خاتمی خاطر نشان کرد: واژه ی مشترک بین این تفکر است که این افراد در دایره ای تحت عنوان اصلاحات قرار دارند ، اگر کروبی به شیخ اصلاحات معروف است به خاطر پیشینه ی فعالیت مبارزاتی ، سیاسی و تجارب طولانی در مجلس و به ویژه ریاست مجلس در دو دوره و ارائه تفکر نو در جامعه ی روحانیون مبارز ، می باشد.

وی در همین رابطه به isna گفت: «کروبی ضمن حفظ ارزش ها و با بیان مواردی چون حقوق شهروندی و حریم آزادی های فردی و اجتماعی ، بی پروا موضع گیری می کند. این ویژگی کروبی و تفکر اصلاح طلبی در نامه هایی که به سردار فیروزآبادی ، جنتی ، جعفری و مدیر مسوول کیهان نوشت ، روح آزادی خواهی و عدالت کروبی نمود پیدا می کند».

اسدی راجع به اقبال کروبی در استان اشاره داشت : اقشار دانشجویی ، روشنفکر و لایه های اجتماعی استان به خاطر مواضع شفاف و صریح کروبی ، تمایل بیشتری نسبت به وی نشان داده اند و ما آثار وضعی آن را هم می بینیم .

وی سر جمع آرای این دو کاندیدیای اصلاح طلب را مطلوب و امیدوار کننده عنوان کرد و افزود: هر روز که به انتخابات نزدیکتر می شویم بخشی از پرسش های جوانان در قالب برنامه های کروبی پاسخ داده می شود.