دوشنبه 25 خرداد 1388-0:0

فصل زباله

سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت:شورا توان حمل و دفن زباله را ندارد!


سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه شهرداری ساری دیگر توان حمل و دفن زباله با توجه به درآمد اندک را ندارد، اظهار داشت: با تصویب شورای تامین حمل زباله مرکز مازندران تا دو هفته آینده ادامه دارد.

نادعلی رمضان پور افزود: در پی مصوبه این نهاد مبنی بر عدم حمل زباله از تاریخ 25خرداد در شهر ساری اجرای این مصوبه دو هفته به تعویق افتاد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهرداری یک نهاد غیر دولتی بوده و بودجه کافی برای حمل و دفع زباله ندارد، سالانه 5/2 میلیارد تومان برای این امر صرف می کند که این مهم جای تامل بسیار دارد.

سخنگوی شورای شهر ساری تاکید کرد: در حالی شهرداری ساری برای حمل زباله متحمل این هزینه سنگین می شود که بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ شهر در انتظار اعتبار و بودجه مانده اند و شهرداری و شورای شهر نیز این مهم را بارها و بارها به مسئولان محترم شهرستان و استان اعلام کرده اند و اتفاقی حاصل نشد.

وی افزود: در راستای اجرای مصوبه عدم حمل زباله توسط شهرداری، در آخرین جلسه ای که شورای تامین شهرستان ساری با شورای شهر داشتند، اعضای شورا و شهردار ساری مهلت دو هفته ای شورای تامین را پذیرفتند.

رمضانپور اظهار امیدواری کرد تا در این مدت از طریق تزریق بودجه به این بخش و هم به صورت اساسی پیگیری احداث کارخانه کمپوست تا حصول نتیجه، این مشکل که سالهاست مرکز استان را تهدید می کند حل شود.(mehrnews)