تعداد بازدید: 4266

توصیه به دیگران 4

جمعه 28 مرداد 1390-13:0

فرزانه:رتبه بسیار پایینی داريم،اعلام نمي کنم!

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران گفت:مسئولان مازندراني اشتغال ايجاد شده را وارد سامانه رصد نکرده اند/ به دلیل وارد نکردن میزان اشتغال ایجاد شده در اين سامانه،مازندران زیر سوال رفته است/  اگر مشکل از سرعت اینترنت مازندران است چرا سایر استان ها نسبت به این کار اقدام کرده اند؟/برای افزایش پهنای باند از تهران به مازندران مشکل زیرساختی داریم/اگر مديرکل مخابرات در جلسه آينده نيايد،مخابرات را از بابل به ساري مي آوريم!


به گزارش کلثوم فلاحي-خبرنگار مازندنومه-اشتغال ایجاد شده در استان ها باید وارد سامانه ای به نام رصد شود که گویا  مسئولان مازندرانی اقدامات لازم در این زمینه را انجام نداده اند چراکه مدیرکل کار و امور اجتماعی مازندران در کارگروه اشتغال گفت: تنها 30 درصد از اشتغال ایجاد شده در مازندران وارد سامانه شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران با بیان اینکه به دلیل وارد نکردن میزان اشتغال ایجاد شده در سامانه ، مازندران را زیر سوال بردند، افزود: وزیر کار از استانداران فارس ، خراسان رضوی و همدان به دلیل ثبت اطلاعات شاغلان در سامانه قدرداني کرده است.

ولی الله فرزانه تصریح کرد: مازندران از این منظر در رتبه بسیار پایینی قرار گرفته است که بهتر است این رتبه را اعلام نکنم.

به گزارش خبرنگار ما این بار کیفیت نامطلوب اینترنت،دامن مدیران و دستگاه ها اجرایی را گرفت چراکه برای ورود به سامانه و ثبت اطلاعات ، نیاز به اینترنت پرسرعت دارند.

حسن حبیب نژاد-مدیرکل شیلات مازندران- اظهار داشت: برای وارد کردن اطلاعات به سامانه ، مشکل مخابراتی داریم.

 محمدمهدی ناصحی -رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران- هم در این رابطه تصریح کرد: در این سامانه 44 آیتم باید وارد شود که بخشی از کار انجام شده اما سپس دچار مشکل می شويم.

نعیمی-مدیربندر امیر آباد-هم در کارگروه اشتغال پیشنهاد داد همه اطلاعات را به مخابرات بدهند تا مخابرات خودش اقدام به این کار کند.

بر اساس اين گزارش، فرزانه در پاسخ اظهار داشت: تا اطلاع رسانی می شود و مي گوييم که چرا آمار در سامانه ثبت نشده ، میزان اطلاعات وارد شده به سامانه افزایش می یابد ، پس این کار شدنی است و اگر مشکل از اینترنت است چرا سایر استان ها نسبت به این کار اقدام کرده اند!

 وفایی نژاد -رئیس سازمان بازرگانی مازندران- گفت: 10 کاربر را در اداره برای این کار مستقر کردم و در ادامه 10 کاربر هم درکافی نت ها به این کار مشغول شدند،اما سامانه از بیست و دوم تاکنون مشکل داشته است.

 مدیرکل مخابرات مازندران در تماس تلفی اظهار داشت: مشکل نرم افزاری نداریم اما برای افزایش پهنای باند از تهران به مازندران مشکل زیرساختی داریم.

 فرزانه یادآور شد: چند جلسه است که باباجانی-مدیرکل مخابرات- به جلسه دعوت می شود اما حضور نمی یابد ، اگر چهار جلسه دیگر هم دعوت کنیم و حضور نیابد مجبور می شویم مخابرات را به ساری بیاوریم.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: اسامی باید به دفتر ارزشیابی ارسال شود تا تکلیف آقایانی که بدون هماهنگی جانشین می فرستند مشخص شود.

در اين جلسه شعبان زاده مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان پیشنهاد داد که به علت شلوغ بودن پهنای باند در روز ، دستگاه ها از شب تا صبح نسبت به این کار اقدام کنند که نجفی-مدیرکل کار و امور اجتماعی مازندران-پاسخ داد: به علت رایگان بودن اینترنت از شب تا صبح ، اجرای این پیشنهاد عملا شدنی نیست.


  • کاربر اینترنت مخابراتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 12 دی 1390-0:0

    این چه وضعیه ؟ اون موقع که پول رو می خواین بگیرین همه سیستم ها درست کار می کنن موقع ارائه خدمات هی به همدیگه پاس میدین. گیر یه مشت آدم دزد بی سر و پا افتادیم. گندشو در آوردین با این سرعت اینترنت توی استان خراب شده.

    • جمعه 9 دی 1390-0:0

      سلام چرا از ساعت 9 شب به بعد نمیشه با کد 9711 وارد اینترنت شد تو رو خدا خدماتی که می دید درست و حسابی باشه لطفاً

      • چهارشنبه 6 مهر 1390-0:0

        اقا چرا مخابرات داره اینترنت پر سرعت حجمی میده من تو امل هستم برای گرفتن adslمخابرات باید بریم از واسطه که خودشون تعیین کردن بگیریم که این واسطه هم برای خودش مبلغ تخصیص میده در صورتی که امور مشترکین خودش میتونه انجام بده ولی نمیده یک عده مفت خور اونجا سرهم جمع شدن فقط دارن ملت سر کیسه می کنند

        • کارگزار روستاییپاسخ به این دیدگاه 0 0
          دوشنبه 28 شهريور 1390-0:0

          مخابرات بیشترین درامد=کمترین خدمات
          نمیدونم پول رو این بابلی ها چه میکنن تمام واسه خودشون ورزشگاه و استخر و .....
          هر روز بیشترین ماموریت و بهترین امکانات رو واسه خودشون میگیرن ولی بیچاره شهرستانی ها...........اگه مخابرات بیاید ساری بهتره شاید بعضی از مشکلات حل بشه
          مشکل اینترنت هم زیر ساخت های ما کامل نیستن باید سیستم و سویچ ها و وسایل ارتباطی بین شهری ما جدید باشه

          • دوشنبه 14 شهريور 1390-0:0

            یک چیز جالب مخابرات تهران adslنامحدود میده ولی مخابراته مازندران که تازه ذارهadslخودش میده محدویت ججم گذاشت خیلی با حاله ضمنا دانلود شبانه فری هم نداره واقعا تو دزدی در استانها اولیم

            • چهارشنبه 2 شهريور 1390-0:0

              اقاي فرزانه عزيز خيلي مواظب باش اين همكاراني كه من در مخابرات مي شناسم ...از همين حالا دنبال ضربه زدن به شما ميگردند دنبال يه نكته منفي دنبال اينكه اذيتت كنن دمت گرم حرف حق زدي چه معني داره مركز مخابرات بابل باشه همه ادارت مركزشون ساريه مخابرات هم بايد منتقل بشه يك مرد كه حرف دل ما رو زد تو بودي

              • شنبه 29 مرداد 1390-0:0

                شرکت مخابرات مازندران طی سالها فقط پسرفت داشته و هیچ نظارت استانی هم به خاطر نبودش تو مرکز مازندران روش انجام نمیشه شما خبرنگارا لطفا بیشتر نقدشون کنید شاید مورد توجه مسئولین قرار بگیره

                • غیر مخابراتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  شنبه 29 مرداد 1390-0:0

                  "آنچه که مشکل وجود دارد پهنای باند از تهران تا مازندران است" پس مشکل استانی هست. البته مشکل پهنای باند، نه مشکل کاربران و سرورها در ادارات مورد اشاره!

                  • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                    اگه آمار بیکاران شفاف بشود آقازاده ها چگونه سر کار بروند؟

                    • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                      دوستم از تهران آمد گفت ما از خط ایرانسل اینترنت می گیرم خیلی خوب است. وقتی به مازندران می آییم حتی نمی توانیم مطلب بخوانیم!

                      • یک مخابراتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
                        جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                        مشکل اینترنت مشکل کشوری است نه استانی !!!آنچه که مشکل وجود دارد پهنای باند از تهران تا مازندران است که شرکت مخابرات با شرکت زیر ساخت تفاهم نامه امضا کرد و حتی پولش را هم پرداخت کرده است و شرکت زیر ساخت قادر به تامین پهنای باند نیست .مضافا اینکه کندی سرعت اینترنت برای انجام ندادن کارها در استان رافع مسولیت نیست و کاربران بخوبی از اینترنت استفاده می کنند. منطقی ندارد

                        • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                          کارکنان ادارات ما بلد نیستند از اینترنت استفاده کنند و مشکل اینجاست نه اینکه سرعت پایین باشه.ما با سرعت پایین داریم دانلود هم میکنیم.آقایان با پارتی نورچشمیها را استخدام کردند.حالا اینها بلد نیستند کامپیوتر را روشن کنند چه برسه به اینکه اطلاعات ارسال کنند

                          • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                            شرکت مخابرات:خجالت خجالت

                            • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                              چرا یکی خر مخابرات را نمیگیره با این وضع افتضاح!!از کشور کره خجالت بکشین.از مالزی و از هند خجالت بکشین.من فکر کنم باید از سومالی قحطی زده هم خجالت بکشیم.من میگن سرعت اینترنت در افغانستان جنگ زده و سومالی قحطی زده از ما بیشتره.به کجا داریم میریم معلوم نیست.آخه دولت ضعیف بی مسئولیت چرا امکانات رفاهی را از مردمش دریغ میکنه؟چرا مردم را اذیت میکنه؟اگر سرعت زیاد باشه مگر چه اتفاقی می افته!؟همه آقایان هر روز دنبال یک راه حل میگردند که مردم را اذیت کنند.این راه کشورداری نیست.

                              • جمعه 28 مرداد 1390-0:0

                                تا سامانه درست بشه بهتره آمار اشتغال را با چرتکه حساب کنند!احتمالا چون شغلی ایجاد نمیشه قصور را برگردن اینترنت انداختند!!هر چند اینترنت افتضاحه!!


                                ©2013 APG.ir