تعداد بازدید: 2490

توصیه به دیگران 1

جمعه 4 آذر 1390-22:43

ابراهيمي:نباید با دشمن ملایم صحبت کنیم

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران در اکران عمومي فيلم شکارچي شنبه گفت:این فیلم ، نخستین اقدام نرم در مقابله با مستقیم گویی های صهیونیست هاست/کارگردان از تکنیک های بسیار خوبی در کارگردانی استفاده کرده است.


مازندنومه؛کلثوم فلاحي،ساري: هادی ابراهیمی در حاشیه اکران فیلم شکارچی شنبه در سینما سپهر ساری با قدرداني از عوامل این فیلم ، اظهار داشت: این فیلم ، نخستین اقدام نرم در مقابله با مستقیم گویی های صهیونیست هاست که گوشه هایی از جنایات رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشته است.

 وی با بیان اینکه کارگردان از تکنیک های بسیار خوبی در کارگردانی استفاده کرده ، یادآور شد: کارگردانان و فیلمسازان ما باید به این سمت بروند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه نباید با دشمن ملایم صحبت کنیم ، خاطرنشان کرد:در حالی که دشمن به صورت مستقیم ارزش های دینی و اسلامی ما را هدف گرفته نباید مراعات حال آنها را بکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن توسط فیلم هایی که ساخته توانسته در بخش های مختلف کار خود را انجام دهد، ادامه داد: این فیلم از سیطره ی یهودیان تندرو بر موسسه ها و سازمان های دولتی اسرائیل سخن می گوید و این مساله را بازگو می کند که چگونه صهیونیست ها با بهانه و حجت اجرای شریعت یهود، کشتار و قتل کودکان و انسان های بی گناه را حلال جلوه می دهند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه این فیلم، عمق اختلاف بین صهیونیست ها و یهودی های میانه رو را نشان می دهد ، بیان داشت: فیلم شکارچی شنبه نمایانگر عمق فساد مالی و اخلاقی علمای صهیونیسم در سایه احکام و قوانینی است که خود اقدام به وضع آنها کرده اند اما ادعا می کنند از تورات است.

وی ادامه داد: اشاره به این موارد از کارهای ارزشمندی است که در این فیلم مشاهده می کنیم.

خلاصه فيلم شکارچي شنبه به اين قرار است: در يك بندرگاه اسرائيل، زني يهودي كه پس از مرگ همسرش، با يك مرد مسيحي ازدواج كرده است، كودك 8-7ساله خود را درپي اقدامات حقوقي و اصرارهاي زياد پدربزرگش براي مدت كوتاهي به وي مي سپارد.

پدربزرگ كودك كه يكي از سران جريان فكري صهيونيسم است در جواب نگراني هاي مادر، وعده مي دهد كه او يك ماه بيشتر اينجا نمي ماند و پس از آن، كودك با اراده خود هركجا كه خواست بماند.

فيلم «شكارچي شنبه» هفتمين ساخته «پرويز شيخ طادي» ماجراي استحاله فكري و ذهني اين كودك و حركت از فطرت پاك انساني تا تبديل شدن به موجودي خشن و خطرناك و خونريز است.


  • دوشنبه 7 آذر 1390-0:0

    وعده ای که در اوائل سال دادید به مردم یعنی 150000شغل برای جوانان چه شد؟

    • دوشنبه 7 آذر 1390-0:0

      تاثیر هنر بیشتر از جنگ است.چه خوب شده که مسئولان ما متوجه شده اند که باید با زبان هنر به جنگ دشمن رفت

      • جواد مفرد کهلانپاسخ به این دیدگاه 0 0
        شنبه 5 آذر 1390-0:0

        صهیونیسم خیلی نکوهیده است و طاعون بزرگ. آیا ما توانش را داریم که سردمدار مبارزه با صهیونیسم باشیم؟ اگر منطق اصالت دادن به دشمن را با اصالت دوست عوض کنیم؛ شاید بشریت روزی خودش به صلح و آرامش برسد و انسانها گلوله دم توپ نشوند.

        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
          شنبه 5 آذر 1390-0:0

          جناب ابراهیمی باشه چشم من غلط انداز به شما قول میدهم که مجاناً و بدون هیچ چشمداشتی آنچنان محکم صحبت بکنم که دشمن زهره ترک بشه.
          پولش رو شما بگیرین و مقامش رو هم دوستاتون بین خودشون تقسیم بکنه و من به عنوان مردم بر سر همه عوامل و اذناب و اولاد و انصار و اعوان استکبار داد و هوار می کشم.
          امرتان مطاع شما فقط امر بفرمائید با سر دویدن از غلط انداز. به شما قول می دهم که اگر حتی یک نفر هم به حرف شما گوش ندهد من جان نثار که غلط انداز باشم یکنفری کاری می کنم کارستان و جور همه رو یکتنه می کشم. تا منو داری غصه نداشته باش.

          • شنبه 5 آذر 1390-0:0

            آقای معاون هم با دشمنان خارجی باسرسختی واگویه دارد وهم با معترضینی که با شیوه مدیریت وگفتمان وی اعتراض دارند.

            • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 0 0
              شنبه 5 آذر 1390-0:0

              اکران اين فیلم در تنکابن کيه؟

              • شنبه 5 آذر 1390-0:0

                چجوریه که شما اینهمه با دولت ونظام مخالفید ، ولی میاین از این آقای ابراهیمی تیترهای ،داغ کار میکنید ، یه چیزی تو مایه های پاچه خواری ، جریان چیه ؟


                ©2013 APG.ir