تعداد بازدید: 3438

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 27 مرداد 1392-16:41

مادر شهیدان یزدانخواه از بیمارستان مرخص شد

مادر 4 شهید و همسر شهیدنوروزعلی یزدانخواه که در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران بستری شده بود،پس از عمل جراحی از بیمارستان مرخص شد/این مادر شهید از پیگیری های مسئولان کشوری ، استانی و منطقه ای، به ویژه اصحاب رسانه ها قدردانی کرد.


مازندنومه،عظیم غلامی:همسر شهید نوروزعلی یزدانخواه و مادر شهیدان یزدانخواه که به علت سردرد مزمن در بیمارستان خاتم‌الانبیای تهران بستری شده بود صبح امروز برای گذران طول درمان از بیمارستان مرخص شد.


گفته می شود پزشکان معالج مایه مغزی سر را که موجب بیماری بود، از ناحیه‌ی نخاع خارج کردند و بعد 48 ساعت تحت نظرداشتن این مادر شهید،سلامت وی را تائید نمودند.

خبرنگار ما صبح امروز با حضور در منزل شهیدان یزدانخواه در فریدون کنار با حاجیه خانم شهربانو ثمنی ملاقات کرد.

مادر فداکار شهیدان یزدانخواه ضمن قدردانی از پزشکان، از پیگیری های مسئولان کشوری ، استانی و منطقه ای، به ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه ها قدردانی کرد.

*خبر مرتبط:

مادر شهیدان یزدانخواه دربیمارستان پایتخت بستری شد http://8.mazandnume.com/default.asp?CId=85

  • حیدرعلی رنجکشپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 31 مرداد 1392-0:0

    احترام به اولیای شهداازاوجب واجبات است

    • سه شنبه 29 مرداد 1392-0:0

      خداوند به اشان شفاء عاجل عنايت بفرمايد. ايشان مام وطن هستند. مادر همه ما چون براي اين مملكت همه هستي و عواطفش را داد و هم چنان شاكر خداست.

      • سه شنبه 29 مرداد 1392-0:0

        خداوند به اشان شفاء عاجل عنايت بفرمايد. ايشان مام وطن هستند. مادر همه ما چون براي اين مملكت همه هستي و عواطفش را داد و هم چنان شاكر خداست.

        • دوشنبه 28 مرداد 1392-0:0

          انشاء الله خداوند این مادر فداکار را شفا دهد

          • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 2 0
            دوشنبه 28 مرداد 1392-0:0

            دلخوش کردیم بعد از شهداء به راهشان برویم و سربراه شویم لااقل با احترام به مادرشان شرمنده اونا نشیم تا روز قیامت دنبال پرونده شرمنده روی اونا نشیم

            مسئولان کجا بودند که رشادت های شهیدان را ندیدند اگر دانشگاه بودند باید رسم ادب می آموختند اگر خود در میان آتش و دود بودند زرق برق دنیا اینقدر چشمانتان را کم سو کرد که ملدر 4 شهید و همسر شهید را ندیدند . وای بر روزی صور اسرافیل بدمد...


            ©2013 APG.ir