تعداد بازدید: 2648

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 9 تير 1393-11:8

حجت الاسلام رسولی:

پیچیدگی های سیاسی مانع ظهور بهشتی ها است

امام جمعه میاندورود: شهید بهشتی هیچ گاه نان به نرخ روز نخورد.


مازندنومه؛ سرويس سیاسي، محمد اسماعيل بخشي سورکي: حجت الاسلام رسولی گفت:شهید بهشتی یکی از بزرگترین تئورسین های انقلاب بود.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه هنوز هم کسی شهید بهشتی را نشناخته است افزود: امام هرگز به گزافه سخن نمی گفت و وقتی می فرماید او یک ملت بود برای ملت ما، یعنی شهید بهشتی حقیقتا به تنهایی یک ملت بود.

وی با بیان اینکه خدمات این شهید رنگ و بوی دیگری به انقلاب داده است گفت: شهید بهشتی مرد دانشمند،قدرتمند و نترسی بوده است که غیر از خداوند از احدی واهمه ای نداشته است.

خطیب جمعه سورک با بیان اینکه شهید بهشتی هیچ گاه نان به نرخ روز نخورد افزود:اگر شهید بهشتی زخم، سیلی و شلاق در راه انقلاب خورده است به خاطر انقلاب و ولایت فقیه بوده است.

وی گفت : ایشان با ایمان قوی به انقلاب و امام مبارزه را آغاز کرد و با رفتار خود نشان داد که باید در راه این انقلاب باید فحش ها و مرگ برها را تحمل کرد تا به ولایت و ستون این انقلاب که ولایت فقیه است آسیبی وارد نشود.

امام جمعه میاندورود گفت: هنوز هم شهید بهشتی ها زنده اند و اگر اینگونه نباشد باید عطای انقلاب را به لقایش بخشید، چرا که امروز کشور و انقلاب در راه پیشرفت گام بر می دارد.

وی ادامه داد: گیر کار آنجا است که ما هزاران شهید بهشتی و شهید مطهری در حوزه های علمیه و دانشگاه داریم اما متاسفانه به دلیل پیچیدگی های سیاسی نگذاشتیم شهید بهشتی ها خود رانشان بدهند.

حجت الاسلام رسولی ابراز داشت:اگر در راه حفظ نظام و انقلاب دست در دست هم بگذاریم و با هم وحدت و همدلی گام برداریم و دغدغه ما تنها نظام و انقلاب و ولایت فقه باشد مطئمنا صدها شهید بهشتی چراغ راه مردم ما در این مسیر خواهند بود.


  • جمعه 13 تير 1393-1:35

    طرز فکر شهید بهشتی ها باید منشور انقلاب شود.

    • جمعه 13 تير 1393-1:35

      شهید بهشتی قدرت را برای خدمت می خواست نه به نام خدمت قدرت را برای منافع صنفی یا شخصی بخواهد!


      ©2013 APG.ir