تعداد بازدید: 3093

توصیه به دیگران 1

جمعه 13 تير 1393-16:42

دامادی: ولایت مداری به شعار نیست

نماینده ساری و میاندورود در خطبه های نماز جمعه ساری گفت: رهبری بر تمام زوایای مذاکرات نظارت دقیق دارند و نیاز نیست دلواپس باشیم/ گاهی مسائلی می شنویم که برای من و آقای شجاعی خنده دار است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی امروز سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان ساری بود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در سخنان خود به پدیده داعش، علت پایداری و وحدت جمهوری اسلامی با وجود قومیت ها و مذاهب مختلف، نقش رهبری در حفظ اقتدار کشور، بی کاری جوانان، مشکلات کشاورزی و سیل، تعامل با دیگر نماینده شهرستان و ... اشاره کرد.فرازهایی از سخنان این نماینده مجلس در پی می آید:

*«پدیده شومی به نام داعش امروز در منطقه خاورمیانه مطرح است و وقتی این بحران را در عراق مشاهده می کنیم در علت یابی این پدیده به این نقطه نظر مهم می رسیم که ناهماهنگی دولت های منطقه باعث به وجود آمدن داعش شد. داعش باید بداند که در استخر بتنی شیرجه زده است و علت این باور ما، سخنان مرجعیت شیعه و سنی است و بسیج عمومی در عراق شکل گرفته است. کارگردانان صحنه در عراق می خواهند دوئل مذهب ایجاد کنند تا شیعه و سنی علیه هم دوئل کنند و از دل این دوئل مذهبی بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

*ایران دارای قومیت های متعدد با مذاهب مختلف است و این سوال ایجاد می شود چرا در ایران با این همه قومیت ها جنگ اتفاق نمی افتد و درگیری های قومی و قبیله ای نداریم؟ حضور مردم در صحنه های مختلف، پاسداری نیروی امنیتی در حفاظت از کشور و به ویژه نقش رهبری در پایداری نظام، غیر قابل انکار است. اگر درایت های رهبری را نداشتیم امروز کشور ما هم درگیر همین داستان ها بود.

*در دور ششم مذاکرات هسته ای، قرار داریم و رهبری بر تمام زوایای مذاکرات نظارت دقیق دارند و نیاز نیست دلواپس باشیم، هوشیار و بیدار و مقتدر، به واسطه سربازان کشور این کار را انجام می دهیم و امیدواریم در مذاکرات، ارزش های نظام حفظ شود و این برای ما اصل است.

*درباره پیام های رهبری نباید شعار زده عمل کنیم، حمایت از رهبری یعنی به فرمایش های ایشان به درستی عمل کنیم. مردم زیادی برای بی کاری فرزندان خود به ما مراجعه می کنند، اگر به مسائل معیشت مردم توجه نکنیم فردا چطور می خواهیم اعلام کنیم در مسیر ولایت قرار داریم، ولایت مداری به حرف و شعار نبوده و به عمل است.

*منتظر تخصیص اعتبارات خسارت های ناشی از سیل هستیم، امروز کشاورزان ما نیازمند کمک هستند. بنیاد برکت تا یکصد میلیون تومان برای ساری و میاندرود اختصاص داد برای کمک به کارخانه ها و بخش صنعت.

*حق نداریم بیمارستان 320 تخت خوابی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم، همین الان هم در حوزه درمان با مشکلاتی مواجه هستیم و بیمارستان 320 تخت خوابی متعلق به این مردم است. به وزیر بهداشت گفتم اگر پول ندارید این بیمارستان را بسازید پس چرا در اصفهان و دیگر شهرها ساختید.

*گلایه ای از دستگاه قضا دارم. اگر قرار است با قلیان مبارزه شود باید سیگار فروشی ها هم جمع شود، با همه تلاش هایی که صورت می گیرد اما باز هم معتاد کم نداریم. اگر قرار است قلیان ها را جمع کنند چه چیزی جایگزین آن کرده اند که جوانان ما به آن روی آورند؟ با پاک کردن صورت مسئله، چیزی حل نمی شود و در صدور احکام باید دقت کرد و مردم را فراموش نکنیم و یادمان باشد همه ما چند صباحی مسئولیت داریم.

*باهفت کیلیون نفر بیکار در کشور به مرز بحران رسیده ایم و مواظب باشیم به حد انفجار نرسد.

*رابطه خوبی با دیگر نماینده شهر داریم و هدف ما تعامل در راستای توسعه استان است، اما گاهی مسائلی می شنویم که برای من و آقای شجاعی خنده دار است، ما نوکر مردم هستیم و در مسائل مختلف با هم مشورت می کنیم.»


  • شنبه 14 تير 1393-14:11

    مگه قبل از انقلاب قومیت های ایران با هم جنگی داشتند که بعد انقلاب داشته باشند؟

    • شنبه 14 تير 1393-11:36

      در اينكه مهندس دامادي نماينده اول شهرمون تو مجلس از حق مردم شهرش هيچ موقع كوتاه نمياد كه شكي ني ...

      • شنبه 14 تير 1393-9:8

        پیگیری وتلاش شبانه روزی شما مهندس بر هیچ کس پوشیده نیست
        این مردم لایقند بیشتر بکوشید

        • شنبه 14 تير 1393-9:6

          با سلام
          این نیست که باهم اختلاف نظر نداشته باشنداختلاف نظر وعقیده اقا شجاعی ومهندس دامادی
          یک شکل وروند طبیعی ست اما در بحث کلان هماهنگ هستند به ویژه در چند وقت اخیر شاهد هستیم با هم در صحنه حضور دارند وشاهد وناظر وپیگیر مشکلات مردم هستند
          اما از شجاعی انتظار بیشتری می رود که بیشتر تعامل وهمکاری با این جوان کوشا وپرتلاش داشته باشد چرا که تجربه بیشتری دارد
          به گفته نزدیکان زیادی توجه نکند که در پی اختلاف هستند
          اگر همه منافع شخصی رو خط بزنیم
          منافع عموم وشهرمون رادر نظر بگیریم ایا باز هم اختلاف خواهیم داشت؟
          بی شک نه
          بیایم همدلی ایجاد کنیم نه نفاق
          البته نطق دامادی چه در مصلا وچه در بهارستان که بارهها صدای مردم ساری وحومه رو شنیدم درخور توجه ونشان از شعور بالا وفهم ودرک بالا ودرایت ایشان دارد ونگرانی ما از خامی ایشان که همیشه توسط منتقدان مطرح میشد برطرف شده است
          مازند نومه سپاس

          • شنبه 14 تير 1393-7:53

            از نگاه دقیق و کارشناسانه نماینده ای شهر به مسائل مختلف شهری تشکر میکنم

            • شنبه 14 تير 1393-7:8

              بصيرت و نگرش عميق سياسي اجتماعي اين جوان ستودنيست.به حمدالله نطقهاي به جا و با متن عالي و بيان شيوا از او يك چهره ملي ساخته است.
              درود بر دامادي و هر كسي كه بدون تبليغات و شعارو هياهو مشغول كار خويش هستند.

              • شنبه 14 تير 1393-21:27

                دامادی چهره ملی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
                هههههههههههههههه
                ...

              • حاشیه نشینپاسخ به این دیدگاه 3 1
                شنبه 14 تير 1393-1:40

                دمت گرم مهندس دامادی، اما اتفاق نظر بین شما و شجاعی سر انتخاب فرمانداران مخصوصا دودانگه و کلیج رستا خیلی جالبه ، چقدر شجاعی با شما هماهنگه ، طرف از همین الان به رقابت سر انتخابات فکر میکنه نه اینکه به فکر تعامل با شما باشه


                ©2013 APG.ir