تعداد بازدید: 3423

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 27 مهر 1393-14:22

مديرکل آموزش و پژوهش استانداري مازندران خبر داد:

جشنواره ملي مازندران پژوهي برگزار مي شود

لطف الله آجدانی: براي اولين بار در مازندران، جشنواره ملي مازندران پژوهي، به مناسبت روز ملي مازندران از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران برگزار می شود/در اين جشنواره از 7 چهره فرهنگي، هنري و پژوهشي مازندران شناس تجلیل خواهد شد.


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجداني -مدير کل دفتر آموزش وپژوهش استانداري مازندران- از برگزاري نخستين جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران خبر داد.

 آجداني تصريح کرد: در راستاي سياست  فرهنگي و پژوهشي دولت تدبير اميد و تاکيد ويژه استاندار دولت تدبير و اميد در مازندران، توجه هر چه بيشتر به حوزه هاي علمي، فرهنگي و پژوهشي به ويژه پژوهش و تحقيقات مازندران شناسي با هدف اعتلاي فرهنگ بومي مازندران از اولويت هاي پژوهشي اداره آموزش و پژوهش استانداري مازندران است.

مدير کل آموزش وپژوهش با اشاره به ضرورت تجليل از پژوهشگران مازندران شناسي تاکيد کرد: براي اولين بار در مازندران، جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف تجليل از پژوهشگران برجسته مازندران شناسي در حوزه هاي تاريخ ، فرهنگ، ادبيات، هنر و موسيقي مازندران و با حضور مسئولان کشوري و استاني و شخصيت هاي پژوهشی، دانشگاهي، علمي و فرهنگي مازندران و موسسات و مراکز فرهنگي و پژوهشي بخش خصوصي برگزار اجرا می شود.


آجداني افزود: در اين جشنواره از 7 چهره فرهنگي، هنري و پژوهشي مازندران شناس براي يک عمر فعاليت و خدمات ارزنده آنان در راستاي اعتلاي فرهنگ بومي مازندران به عنوان مفاخر و چهره هاي ماندگار سال مازندران تجليل خواهد شد.

گفتنی است اين جشنواره، پنج شنبه اول آبان از ساعت 15 تا 18 عصر در سالن همايش ساختمان معاونت برنامه ريزي استانداري و با سخنراني دکتر افتخاري -رئيس مرکز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت کشور- و دکتر ربيع فلاح -استاندار مازندران- برگزار خواهد شد.
 


  • چهارشنبه 30 مهر 1393-15:13

    قربانت برم . کمی فکر هم چیز خوبیه . اول اینکه زمان بیشتری برای این مهم در نظر می گرفتید . دوم اینکه نیازمند روز مناسب تری است که مردم و پژوهشگران بیایند . سه اینکه ، از چه کسانی تقدیر می شود ، نام برده می شد . چهار اینکه ، شایسته بود تبلیغات بیشتری انجام شود. پنج اینکه ، چرا سخنران علمی و پژوهشی از استان مطرح نشده است .

    • يك روستاييپاسخ به این دیدگاه 1 1
      دوشنبه 28 مهر 1393-8:40

      آقاي آجداني ... ته قربون، 7تا هنرمند اسم بياري معلوم بونه چه خور هسه!!!

      • دوشنبه 28 مهر 1393-8:20

        1- در جواب علي: در كشوري كه بيش از 90 درصد و بلكه بيشتر اقتصاد و جامعه و فرهنگ دولتي و وابسته به دولت است. انتظار داريم جشنواره و همايشها چگونه اجرا شود. طبيعي! است كه همين جوري
        2- براي اطلاع خوانندگان البته با اجازه مازندنومه! "روز ملي مازندران" اسمي كه ما مازنيها به " تيرماه سيزه شو" ي باستاني داده ايم. كه البته در ظاهرا در سطح ملي فعلا پذيرفته نشده يا سخني از آن نيست. بنابراين شكل درست آن "روز مازندران يا مازرون" براي و در مازندران است. مگر اين كه مازندران را يك كشور- ملت بدانيم.

        • دوشنبه 28 مهر 1393-7:40

          هدف جشنواره اعتلاي فرهنگ بومي !
          جشنواره اي با مديران مازندراني واهداء جوايز وتقديرازهم و دورهم بودن انجام ميشود؟!!!!!
          وفرهنگ بومي مازنران با اينگونه جشنواره دورهمي بالا ميرود !!؟؟

          • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 1
            سه شنبه 29 مهر 1393-9:46

            حداقل تشویق که میشوند. اگرچه نقد بجایی است اما لطفا بفرمایید دیگر استانها رو هم ملاحظه کنید که با این کارهای تشویقی و پاسداشتی به فرهنگ کمک کردند و ...

            • دوشنبه 28 مهر 1393-10:15

              چرا اگر دولتی ها این جشنواره را برگزار کنند ایراد دارد اما وقتی شهردار ساری و ماند اینا برگزار کنند آن هم با بودجه بیت المال کاری درخور و شایسته می شود؟ بعضی ها انگار قرص مخالفت با دولت خوردند. در این جشنواره چهره هایی مثل احمد محسن پور، منوچهر ستوده و ...تجلیل می شوند. ایراد دارد؟

              • دوشنبه 28 مهر 1393-10:49

                بحث كارشناسي نقد هم دارد آنهم نقد كارشناسي شما برجلا نزن
                همه جه به به چه چه نيست برادر


            ©2013 APG.ir