تعداد بازدید: 4432

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 17 خرداد 1394-22:42

سوژه در کنار عکس هایش/ افتتاح نمایشگاه عکس خیریه در ساری

در جریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه و این منم، یک دستگاه ویلچر که اهدایی سازمان بهزیستی بود؛ به آقای حدادی -سوژه عکس-تحویل داده شد و سایر کمک های نقدی تا اختتامیه نمایشگاه جمع آوری و برای اجاره مسکن او هزینه خواهد شد.


مازندنومه؛ سرویس فرهنگی و هنری، مینا محسن پور: نمایشگاه خیریه "و این منم" که دو مجموعه از آثار امیرعلی رزاقی را شامل می شود، عصر یکشنبه گشایش یافت.

مهرداد حدادی دبیر بازنشسته است. در زمان خدمتش دچار آسیب ستون فقرات شد و اکنون بدون کمک نمی تواند راه برود و از واکر استفاده می کند.

وی متارکه کرده و تنها زندگی می کند. 

حدادی مدتی را در خانه سالمندان سپری اما بعد از قبولی فرزندش در دانشگاه، حقوق بازنشستگی اش را برای خرج فرزندش هزینه کرد و در واقع هیچ درآمدی برای خودش ندارد.

با توجه به شرایط سخت و بیماری، او به کمک های پزشکی نیاز دارد که بدون صرف هزینه امکان پذیر نیست.

وی تا یک ماه آینده بی سرپناه نیز خواهد شد، زیرا در حال حاضر در خانه دانشجویی فرزندش ساکن است و به دلیل سر رسید قرارداد خانه، باید تحویل صاحب خانه شود.

مهرداد حدادی سوژه عکس های امیرعلی رزاقی است.

*افراد جامعه نسبت به یکدیگر مسوول هستند

  رزاقی-عکاس خبری اجتماعی- با اشاره به همکاری و حمایت انجمن خیریه همیاران، هدف از برگزاری نمایشگاه را کمک به افراد رنج دیده و ناتوان برشمرد و افزود: با حفظ کرامت افراد و در حد توان، سعی در کم کردن درد و رنج قشر ضعیف و فراموش شده جامعه داریم.

وی ادامه داد: مهرداد حدادی سوژه مجموعه عکس "واین منم" که نمایشگاه هم به همین نام است را امروز برای افتتاح نمایشگاه آوردیم تا او را در یک کار فرهنگی سهیم کنیم.

رزاقی با بیان اینکه افراد جامعه نسبت به یکدیگر مسوول هستند، ابراز داشت: همیشه که نباید بازارچه خیریه داشته باشیم، من عکاس هستم و با حرفه ای که دارم سعی می کنم دینم را به جامعه ادا کنم.

*تشکر حدادی از دست اندرکاران

  از مهرداد حدادی -سوژه عکس های این نمایشگاه- درخواست گفتگو کردم، اما او تنها به چند جمله اکتفا کرد.

حدادی جامعه را پر از استعدادهای جوان، پر انرژی و نوع دوست دانست و گفت: خوشحالم که امروز این جمعیت را در این جا می بینم و از همه دست اندرکاران نمایشگاه تشکر می کنم.

*جامعه نیازمند امور فرهنگی است

محمدحسن محمدی کیادهی- مشاور شهردار ساری- نمایشگاه عکس خیریه را یک نوآوری و خلاقیت دانست و گفت: وجود افراد ضعیف در جامعه اجتناب ناپذیر است، اما وقتی یک گروه برای کار خیر از هنر کمک گرفته اند و زحمت زیادی کشیده اند و از همه مهمتر همگی جوان هستند، مجموعه شهرداری و شورای شهر هم تا حد امکان آن ها را یاری می کنند.

وی جامعه را نیازمند انجام امور فرهنگی دانست و افزود: هنر ابزار خوبی برای گسترش فرهنگ در بین مردم است.

گفتنی است در جریان مراسم افتتاحیه، یک دستگاه ویلچر که اهدایی سازمان بهزیستی بود؛ به آقای حدادی تحویل داده شد و سایر کمک های نقدی تا اختتامیه نمایشگاه جمع آوری و برای اجاره مسکن او هزینه خواهد شد.

این نمایشگاه تا پنجشنبه 21 خردادماه، همه روزه از ساعت 17 تا 20 در گالری "آینه" واقع در ساری، خیابان مازیار- مازیار یکم برپا است.



    ©2013 APG.ir