تعداد بازدید: 2747

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 28 شهريور 1385-0:0

جعل مي كنيم،مواد مي فروشيم،مشروب توزيع مي كنيم......

مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران اعلام كرد: در هفته جاري از يك جاعل در بابل ‪ ۲۱۳‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار ريال چك مسافرتي جعلي دراين شهر كشف و ضبط شد.


 اين فرد كه "رضا - ب" نام دارد در امر تهيه و توزيع مواد مخدر و چك‌هاي مسافرتي جعلي فعاليت داشته است.

براي بازداشت اين جاعل تحقيقات وسيعي توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر بابل آغاز و با نيابت قضائي از منزل مسكوني استيجاري وي مقاديري ترياك و سوخته ترياك و چك هاي جعلي مسافرتي به دست آمد.

 چك پول هاي كشف شده شامل ‪ ۲۱‬فقره چك مسافرتي ‪ ۵۰۰‬هزار ريالي و ‪ ۲۰۳‬فقره چك مسافرتي يك ميليون ريالي با سريالهاي مختلف و با مهرهاي بانك ملي است.

اين گزارش مي‌افزايد: هم چنين ماموران در بازديد از منزل فرد يادشده يك ترازوي مخصوص توزين مواد مخدر، سه عدد مهرهاي شخصي اسمي و داراي كد، يك دستگاه رايانه همراه با چاپگر و اسكن، يك بسته كاغذ مخصوص چاپ اسكناس جعلي و دو جلد شناسنامه كشف كردند.

متهم پس از تشكيل پرونده تحويل مقامات قضايي بابل شده است.

هم چنين از يك دستگاه كاميون خاور در مسير كمربندي شهرستان آمل، افزون بر پنج هزار ليتر انواع مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.

 ماموران در پي كسب اخباري درباره توزيع گسترده مشروبات الكلي با خودروهاي نيمه‌سنگين از غرب كشور، يك دستگاه كاميون خاور حاوي مشروبات الكلي جاسازي شده را در كمربندي آمل - محمودآباد متوقف و در بازديد از آن، انواع مشروبات الكلي را كشف كردند.

بنابراين گزارش مشروبات در داخل جعبه‌هاي لاك و مهر شده با بارنامه لوازم و قطعات ماشين‌آلات ماشين‌سازي تبريز و در قالب جعبه‌هاي بسته بندي مشروبات از نوع ويسكي، ودكاي خارجي و شامپاين وارد شهرستان شده بود كه با تعقيب شبانه‌روزي پرسنل نيروي انتظامي اين شهرستان عوامل آن دستگير شدند.

در اين عمليات سه نفر به اسامي "ج - ن" اهل اسفراين ، "د-م"اهل اردبيل و "م-الف" اهل اسفراين وساكن آمل دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند و دو نفر نيز متواري شدند كه تحت تعقيب قرار دارند.(irna)



    ©2013 APG.ir