تعداد بازدید: 2640

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 23 بهمن 1385-0:0

نماينده آمل: اگرواقع بين باشند،آماده مذاكره با آمريكا هستيم

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس‌‏هفتم تاكيد كرد: به شرط حسن نيت نمايندگان مجلس سنا و كنگره آمريكا، مي‌‏توانيم حتي در حد تشكيل گروه دوستي ايران و آمريكا در مجلس پيش برويم.


عزت‌‏الله يوسفيان-نماينده آمل و نايب رييس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس‌‏هفتم - در خصوص درخواست مذاكره با ايران از سوي نمايندگان كنگره و سناي آمريكا تصريح كرد: اگر اين نمايندگان آمريكايي درخواست كننده مذاكره، واقع‌‏بين باشند، هر آن آماده مذاكره هستيم.


وي تاكيد كرد: اما اين مذاكره به شرط آن است كه اين نمايندگان آمريكايي وابسته به سيا نباشند و بخواهند از حسن نيت ما سوءاستفاده كنند.
عضو فراكسيون اصولگرايان، با اشاره به گروههاي دوستي پارلماني در مجلس‌‏هفتم تصريح كرد: در حال حاضر ما در مجلس با تمام كشورها به غير از آمريكا و رژيم صهيونيستي گروه دوستي پارلماني داريم.


وي ادامه داد: ما در مجلس با كشورهايي چون انگليس، آلمان و فرانسه كه در برخي موارد مواضع بسيار بدتري عليه جمهوري اسلامي داشته‌‏اند و دشمني كمتري نسبت به آمريكا با ما ندارند، گروه دوستي داريم.
يوسفيان گفت: به هر حال ما همانطور كه بارها گفته‌‏ايم، با مردم آمريكا و حتي با مردم اسرائيل مشكلي نداريم.
وي تاكيد كرد: ما آنچه را منسوب به مردم آمريكا و يا به نمايندگي از طرف ملت آمريكا و يا درقالب NGO هاي مردمي باشد، به فال نيك مي‌‏گيريم و با آنها مشكلي نداريم.
نايب رييس كميسيون حقوقي و قضايي مجلس ادامه داد: اما نمايندگاني كه مغرض هستند و نمونه آن را در سنا و كنگره آمريكا داريم كه خواهان سرنگوني نظام جمهوري اسلامي هستند را اخلاقا" نماينده ملت آمريكا نمي‌‏دانيم بلكه آنها عوامل امپرياليسم و صهيونيسم هستند كه با آنها مذاكره نمي‌‏كنيم.(ilna)



    ©2013 APG.ir