تعداد بازدید: 2548

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 21 شهريور 1397-12:18

درخشش خبرنگار «مازندنومه» در جشنواره آستاراخان

کلثوم فلاحی -خبرنگار پایگاه خبری مازندنومه- در جشنواره «خزر بدون مرز» آستاراخان روسیه رتبه دوم را کسب کرد


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: بر اساس اعلام اداره کل مطالعات و رسانه معاونت مطبوعاتی، کلثوم فلاحی از استان مازندران، در جشنواره «خزر بدون مرز» آستاراخان روسیه رتبه دوم را کسب کرد.

معاونت مطبوعاتی ۲۰ اثر از ایران به این جشنواره فرستاده بود که فقط همکار مازندنومه حائز رتبه شد.

خانم فلاحی، خبرنگار مازندنومه، با اثری با عنوان «خزر در انتظار امضای کنوانسیون» به این موفقیت دست یافت.

 گزارش مازندنومه را که در جشنواره آستاراخان رتبه دوم کسب کرد، اینجا ببینید.




 


  • سه شنبه 27 شهريور 1397-13:5

    تبریک میگم

    • يکشنبه 25 شهريور 1397-10:7

      آشنائی محضرِ سرکار خانم فلاحی به قریب بیست سال ام میرسد که به بار نخست - با واسطه دوستی مشترک - برای گفتگو پیرامون روزِ شعر، با بی مقدارِ من آمده بود . یکی دو دفتر از سایه دستِ مبارک اش هم آورده بود که مثلا ( شعر) بود و میخواست دستی به اصلاح بر آن ببرم .
      سایه دستِ اندرش در واقع مشتی آشفتگی بود - داد و بیداد بود - مشخصاتِ شوریدگی ( حال) بود - دخترانه ای لطیف و ظریف ، و ایضاً بی هیچ شباهتی به شعر...!
      یادداشتی بر آن گذاشتم و ( حال) اش را ستودم اما (مقال) اش را گفتم بدهد بقال سرِ کوچه پنیر بپیچد...!
      آشنائی ما دوام و قوام پیدا کرد - شد به هیئت دخترکانِ این خانه - ( شبنم) ما شد و به هر از گاه مجال اش ، جیکاجیک اش به گوشِ خانه ی پیرساله های ما میرسید... اما دیری ست که یا ما به (حصر)شدیم و ممنوع الملاقات ، یا اوی عزیزمان به مشغله فراوان که چنین نمیخواستیم !
      بگذریم - من به همیشه ام خط او را در ( مازند نومه) ای که صحیفه مجازی اش ، چونان سردبیرِ گرام اش آشنای دیربازم است داشتم و دارم و خبرِ موفقیت اخیرش نیز شادمانم کرد . امیدوارم به توانمندی قلمی که بر کفِ با کفایت اوست ، در راه پیشرفتهای ژرنالی خبرسازتر شود . این موفقیت بر مازندنومه عزیز هم مبارک باشد که از سالهای دور خیر از قلمِ حرفه ای شبنم ما میبرد .


      ©2013 APG.ir