تعداد بازدید: 2906

توصیه به دیگران 1

شنبه 25 فروردين 1386-0:0

دیدار شيخ الاسلامي با جوادي آملي و مصباح

ريس دفتر مازندراني احمدي نژاد با آيت الله جوادي آملي و آيت الله مصباح يزدي ديدارکرد.


آيت‌الله جوادى آملى در ديدار دكتر شيخ‌الاسلامى رئيس دفتر رئيس جمهور، برخورد دولت جمهورى اسلامى با متجاوزان به آب‌هاى كشورمان را اقدامى كريمانه دانست و تدبير به كار رفته در اين موضوع را نشانه قوت جمهورى اسلامى برشمرد.

آيت‌الله جوادى آملى با اشاره به امدادهاى الهى گفت: به اينها اجازه دادند دروغ بسازند و بفروشند اما هنوز 24 ساعت نگذشته،‌رسوا شدند و خودشان عقب نشستند و اين نشان مى‌دهد اگر درست حركت كنيم، خدا با ماست و خود به ما مدد مى‌رساند.

همچنين رئيس دفتر رئيس جمهور  روز گذشته با آيت‌الله مصباح يزدى ديدار كرد.

رئيس موسسه علمى آموزشى امام خمينى (ره) در اين ديدار گفت: عملكرد دولت جمهورى اسلامى در پرونده انرژى هسته‌اى و برخورد با نظاميان انگليسى متجاوز از سه اصل حكمت، عزت و مصلحت تبعيت مى‌كرد و مايه آبرومندى و افتخار براى ملت ايران شد.

آيت‌الله مصباح يزدى ادامه داد:‌ اخبار خوش هسته‌اي، شيرينى و حلاوت استقلال واقعى را در كام ملت ايران تحقق بخشيد و البته آيندگان طعم اين شيرينى را بهتر خواهند چشيد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح كرد: همه اينها در پرتو ركن ركين جمهورى اسلامى يعنى ولايت فقيه است كه ديگر كشورها از آن محروم هستند و ما موظف به حفظ و حراست از آن هستيم.(aryanews)



    ©2013 APG.ir