تعداد بازدید: 1907

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 خرداد 1388-0:0

محمدي:برخي فرمانداران استان تخلف مي کنند

مسئول کمیته صیانت از آرای موسوی در مازندران گفت:هئیت اجرایی و شعب اخذ رای در مازندران از طیف خاصی انتخاب شده اند.


مهدی محمدی گفت : بعضی از شعب اخذ رای در ملک شخصی افراد تعیین شده ، که این امر نگران کننده است .

  وي گفت:باتوجه به اعلام رسمی اسامی نامزدها این کمیته ازاول خرداد رسما آغاز به کار کردکه در این رابطه دو کلاس توجیهی و آموزشی با حضور مسئولان کمیته صیانت از آرا شهرستان ها و نمایندگان میر حسین موسوی در هیات های اجرایی برگزار شد.

 وی از دیگر اقدامات این کمیته را انتخاب و ثبت نام از افراد آشنا به مسایل انتخاباتی و حامی میر حسین موسوی جهت حضور در صندوق ها اعلام کرد و افزود:با هماهنگی تمامی ستادهای موسوی در مازندران افرادی به این کمیته معرفی شدند.

وی در ادامه از تخلف تعدادی از فرمانداران شهرستان ها از پذیرش نمایندگان در هیات اجرایی خبر داد و افزود:  برابر ماده واحده مصوب مجلس باعنوان قانون حضور نمایندگان نامزدها این گونه اقدامات تخلف محسوب می شود.

رئیس کمیته صیانت آراء میر حسین موسوی  با اشاره به ماده واحده مجلس در حق تعیین نماینده در صندوقهای رای گیری و قانونی بودن این حرکت فزود :با توجه به اینکه تعداد کاندیداها کمتر 6 نفر است هر کاندیدا میتواند یک نماینده در سر هر صندوق داشته باشد

محمدی  از تهیه جزوه های آموزشی و برگزاری مانور شبیه سازی انتخابات بصورت نرم افزاری قبل از برگزاری انتخابات خبر داد.

محمدی افزود: در اجرای ماده 4 آئین نامه اجرائی قانون انتخابات ما حق داریم که یک نماینده در تمام حوزه های اصلی و فرعی انتخاب کنیم ولی متاسفانه وزارت محترم کشور مشکلات زیادی در اجرای این قانون به وجودآورده است .

وی با ابراز نگرانی که بعضی از شعب اخذ رای در ملک شخصی افراد تعیین شده گفت : این مساله  در هیچ انتخاباتی سابقه نداشته است .

مسئول کمیته صیانت آراء میر حسین موسوی گفت : اینجانب از سال 63 در انتخابات بوده ام و تاکنون برگزاری انتخابات را بدین گونه ندیده ام .

وي گفت:در هیچ دوره ای همه عوامل انتخابات از یک طیف سیاسی نبوده اند و باید در کمال تاسف گفت این انتخابات به صورت یکسویه در حال اجراست .(ghalamnews)



    ©2013 APG.ir