دوشنبه 25 اسفند 1393-10:59

دفاع فرماندار از استاندار/نقادی با تخریب فرق دارد

مهدی محمدی: تعجب من از آنجا است که چرا برخی افراد به خود جرات می دهند علیه استاندار حرف بزنند؟/ برخی پول ها و تسهیلات استانی را در اختیار می گیرند ومی گویند ما فلان مقدار در آمد داشتیم!


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: ساعت هشت صبح امروز آخرین جلسه شورای اداری قائمشهر با حضور مدیر تمام دستگاههای اجرایی برگزار شد.

فرماندار قائمشهر در این جلسه با اشاره به سخنرانی یکی از مدیران شهری علیه استاندار مازندران، اظهار داشت: هر فردی انتقاد سازنده را پذیراست اما تخریب در هیچ کجا جایگاهی ندارد.

وی افزود: تعجب من از آنجا است که چرا برخی افراد به خود جرات می دهند تا علیه استاندار حرف بزنند؟!

مهدی محمدی با بیان اینکه یکی از دلایل عقب ماندگی ما همین انتقادها است، اذعان کرد: در حالی که در هیچ جا عمر استاندار به دو سال نمی رسد گاهی در مازندران این عمر به یکسال می رسد.

وی ضمن تاکید بر آنکه برخی پول ها و تسهیلات استانی را در اختیار می گیرند ومی گویند ما فلان مقدار در آمد داشتیم تصریح کرد: ربیع فلاح بیستمین استانداری است که با او کار کردم، هیچگاه نشده است که یک واحد تولیدی برای ما مهم باشد و ایشان حضور پیدا نکرده باشد.

محمدی با اشاره به انکه تخریب بر اساس آموزه های دینی کار ناپسندی است، گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا غمران استان حاصل شود و در نظر داشته باشیم تاکید رهبری بر انسجام و اتحاد است.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه تمام مسئولان کمر همت خود را برای خدمت بسته اند اظهار کرد: امیدوارم تمام کسانی که بحث انتقاد از استاندار را دارند بدانند نقد ونقادی با تخریب فرق دارد و دست از این تخریب بردارند.

*مطلب مرتبط:

خوانش عملگرایانه از توسعه

آيا مسئول ورود به استان و خروج از آن آقاي عبوري است؟!