تعداد بازدید: 2342

توصیه به دیگران 1

شنبه 4 مهر 1388-0:0

حسيني:بايد در حیاط خلوت های آمریکا حضور فعال داشته باشیم

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در قائم شهر گفت:اسرائیل به محض پیروزی در فلسطین و لبنان به ایران حمله می کند.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بازگو کردن دفاع مقدس باید به گونه ای باشد که به ساختن چند فیلم و کتاب خلاصه نشود.


بنابرخبر رسيده به مازندنومه،سید محمد حسینی شامگاه جمعه در یادواره 165 شهید گلزار شهدای سید نظام الدین قائم شهر در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)پل سه تير اظهار داشت:جوانانی هستند که با پشتیبانی از مقام معظم رهبری  برای دفاع از اعتقادات خود مبارزه کنند.


 حسینی خواستار بیان واقعیتهای جنگ شد و تصریح کرد: صحبتهایی که از شور و ذوق رزمندگان برای شهادت و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس می شود افسانه نیست و بسیاری از افراد این لحظه ها را دیده اند.


  وی افزود:‌ برخی از افراد فرهنگ ایثار و شهادت را پایان یافته می دانند در صورتی که ملت ایران درصحنه های بسیاری ثابت کردند که این امر صحیح نیست.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مسائل روز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی از کلیه امکانات نظامی بر علیه کشورمان استفاده کرد و در حال حاضر نیز شیوه مبارزه را تغییر داده و با بمباران فرهنگی بر روی اخلاق و اندیشه ما سرمایه گذاری می کند.

حسینی با تاکید بر انسجام و وحدت در داخل کشور یادآور شد: افرادی که در کشور شعارهای مبنی بر عدم حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین سر می دهند از واقعیتهای جهان به اطلاع هستند، گفت: خاکریز اول ایران در مبارزه با اسرائیل غزه و لبنان است.


وی تصریح کرد: در صورت بی توجهی به مسائل فلسطین و لبنان، اسرائیل به محض پیروزی در این کشورها به ایران حمله می کند.


به گفته وی، در راستای حفظ منافع ملی کشورمان باید در کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان و حتی حیاط خلوت های آمریکا حضور فعال داشته باشیم.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد:‌ با تصور اینکه تنها با محصور کردن مرزهای کشور و بدون کار فرا منطقه می توان از هجوم دشمن به کشورمان جلوگیری کرد اشتباه است.


وی در پایان سران کشورهای ابرقدرت را طبق نظر سنجیهای بین المللی منفورترین انسانهای دنیا اعلام کرد و گفت: در همین نظر سنجیها سران کشورهای اسلامی از جمله سید حسن نصرالله از محبوب ترین افراد است.

گفتني است در نوزدهمين يادواره شهداي پل سه تير قائم شهر کريمي،استاندار مازندران،چند مدير کل از جمله حميدي،مديرکل صدا و سيماي مازندران؛امامزاده،مديرکل ارشاد؛مديرکل بنيادشهيد استان؛معلمي،نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان و امام جمعه قائم شهر و فرمانده سپاه اين شهرستان حضور داشتند.

در همين راستا وزير ارشاد ‌در حاشيه افتتاح دانشگاه پيام نور بابل در مورد تغيير مديران در وزارت فرهنگ گفت: تغيير و تحول در حال حاضر در اين وزارتخانه‌ آغاز شده و به تدريج صورت مي‌گيرد.

 
وي تصريح كرد: با پيگيري‌هاي صورت گرفته به زودي هديه رياست جمهوري و سهام عدالت خبرنگاران مازندراني پرداخت مي‌شود.


وي در مورد تغيير و تحول مديران در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان داشت: تغيير و تحول در حال حاضر در وزارت فرهنگ و ارشاد آغاز شده است و يكي از معاونان هفته گذشته عوض شده و يكي ديگر از معاونان ظرف سه روز آينده عوض مي‌شود كه اين تغيير و تحول به تدريج بين ساير مديران صورت مي‌گيرد.


گفتني است سيد محمد حسيني به محض رسيدن به تهران با صدور حکمي جواد شمقدري را به سمت معاون امور سينمايي ، سمعي و بصري اين وزارتخانه منصوب کرد.


  • سه شنبه 7 مهر 1388-0:0

    یکی به آقای حسینی وزریر محترم بگه چرا اینقدر مدیر عوض میکنین به جای این حرفها بنشینیدکاراتونو انجام بدین


    ©2013 APG.ir