تعداد بازدید: 3022

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 5 مهر 1388-0:0

کردان استارت زد

با وجود انتقادات و فشارهای زیاد برای ممانعت از ورود علی کردان به جمع کابینه دهم، وی کار خود را بي سر و صدا در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی شروع کرده است.


به نوشته fardanews علی کردان کار خود در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی (‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سابق) را بدون سروصدا آغاز کرده است.

کردان وزیر کشور استیضاح شده دولت نهم است که وزارت و استیضاحش در مجلس، توأم شد با مساله مدرک تحصیلی و کناره‌گیری از عرصه رسمی سیاست.

با این حال به رغم موج منفی شدیدی که علیه وی به پا خواسته بود، در جریان انتخابات ریاست جمهوری، گفته شد که کردان نقش بسیار پررنگی در پشت پرده ستاد انتخاباتی احمدی‌نژاد داشته است.

واکنش شدید اصولگرایان به انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور که در نهایت منجر به استعفای وی شد، مانع از آن شد که کردان به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه‌ای معرفی شود.

بعد از آنکه معاون اولی ریاست جمهوری به محمدرضا رحیمی دیگر مرد پرحاشیه دولت رسید، یک خبرگزاری نزدیک به دولت هم خبر از آن داد که حضور کردان در کابینه قطعی شده است.

هر چند هنوز این خبر به صورت رسمی تأیید نشده، اما منابع موثق گفتند که رئیس‌جمهور از کردان خواسته است بدون توجه به فشارهای سیاسی و بدون سروصدا کار خود در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی را شروع کند.

بر این اساس علی کردان نیز کار خود در این معاونت را آغاز کرده است. به نظر می‌رسد موج جدید انتقادها به کردان که از ناحیه رسانه‌های اصولگرایان تحول‌خواه (‌هفته نامه پنجره و سایت جهان) شروع شده واکنشی است به آغاز به کار کردان در دولت دهم.


البته یک منبع نزدیک به  علی کردان به baztabonline گفت که خبر انتصاب علی کردان به سمت معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری صحت ندارد و تکذیب می شود.



    ©2013 APG.ir