تعداد بازدید: 2635

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 5 مهر 1388-0:0

به خدا شيروديه!

شماری از کشاورزان برنجکار شرق مازندران که تعداد آنها به 50 نفر می رسیدمجبور شدند برای کارشناسان ناآگاه سازمان غله قسم بخورند که برنج آنها شیرودی و محلی است!


این افراد که زحمتکش که بر اساس وعده های مسئولان غله و بازرگانی استان جهت فروش محصول برنج شان به سیلوی نکا مراجعه کرده بودند در ابتدای ورود با پاسخ منفی کارشناسان نا آشنا به برنجهای تولید کشاورزان استان مواجه شدند.

کارشناسان سازمان غله و بازرگانی مازندران برنج تولیدی "شیرودی" کشاورزان را " ندا، هندی و پاکستانی" قلمداد کرده بودند و این بی اطلاعی و بی تجربگی سبب شد کشاورزان زحمتکش ساعتها مقابل سیلوی نکاء بی پاسخ بمانند.

تعدادی از کشاورزان پس از مدتی تحمل وقتی دیدند مسئولان سازمان غله و سیلو پاسخگوی نیازهای آنان نیستند اقدام به مراجعه به سمت کارشناسان کرده و برای آنان قسم خوردند که برنج تولیدی آنان شیرودی و محلی است.(mehrnews)


  • سه شنبه 7 مهر 1388-0:0

    چرا رستوران مجلس برنج خارجی مصرف می کند ؟؟؟!!! صدای اینگونه انتقادها حتی تا در مجلس هم نمی رسد اگر می توانید اقدام قانونی کنید ؟! پس نمایندگان شمالی مجلس چه کاره اند ؟! آیا دستمزد رای کشاورزان و روستاییان به اصولگرایان این است ؟! که وزارت بازرگانی بیش از یک میلیون تن برنج وارد کرده است ؟؟؟!!! کشاورز ورشکسته ..... استیضاح .... استیضاح.... استیضاح ..... عدم کفایت ....


    ©2013 APG.ir