تعداد بازدید: 2950

توصیه به دیگران 1

جمعه 17 مهر 1388-0:0

روزهاي تاريخي

امام جمعه ساري گفت:مشكلات زيربنايي مازندران در سفر مقام معظم رهبري منعكس شد.


نورالله طبرسي با پربار خواندن سفر ولي امر مسلمين به استان مازندران در هفته گذشته از سه‌شنبه و چهار‌شنبه هفته گذشته به عنوان روزهاي تاريخي تاريخ مازندران نام برد و افزود: رژه دانشجويان ارتش در نوع خود بي‌نظير بوده است.


وي به مردمي بودن دولت نهم و دهم و حمايت رهبر معظم انقلاب از دولت احمدي‌نژاد اشاره كرد و اين كار را تدبير مهم رهبر انقلاب اعلام كرد.


خطيب نماز جمعه مركز مازندران با تاكيد بر اينكه در سفر مقام معظم رهبري سراسر استان باشكوه شده بود، خاطرنشان كرد: مردم مكتبي نوشهر و چالوس نيز سنگ تمام گذاشتند و به شايستگي رهبر گرامي‌مان از ايشان استقبال كردند.


وي حضور مردم ديگر شهرهاي استان در مراسم سخنراني رهبر معم انقلاب را ستود و بيان داشت: واقعاً واژه‌ها از بيان احساس‌هاي پاك مردمي كوتاه آمدند.


طبرسي خواستار انعكاس درست رسانه‌هاي خارجي از اين سفر شد و گفت: قواي امنيتي و انتظامي استان نيز در طول سفر مقتدرانه عمل كردند.


وي با اشاره به اينكه بعد از سخنراني مقام معظم رهبري در جمع مردم چالوس مشكلات مازندران به استحضار ولي امر مسلمين رسيد، اضافه كرد: در اين گفتار كوتاه مشكلات زيربنايي كشاورزي، بازار نابسامان برنج و اقتصاد ضعيف كشاورزان مازندراني‌ها به محضر رهبر انقلاب منعكس شد.


امام جمعه ساري از موافقت رهبر معظم انقلاب براي حضور مردم مازندران در مناسبت ششم بهمن آمل در محضر ايشان خبر داد و خاطرنشان كرد: متولي نداشتن دريا نيز در اين سفر به استحضار رهبر فرزانه انقلاب رسيد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir