تعداد بازدید: 2945

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 مهر 1388-0:0

طاهرنژاد:جرياني مرموز جامعه را به سوي راديکال شدن پيش مي برد

نماينده اسبق مردم نوشهر وچالوس در مجلس گفت: جریانی مرموز و مشکوک برای اینکه همگرایی در کشور شکل نگیرد فعال است و نمی‌خواهد اتحاد و انسجام پیش بیاید.


  عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در تحلیل خود از طرح دلسوزان نظام برای برون رفت از وضعیت فعلی کشور از سوی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است،گفت: آقای هاشمی به عنوان شخصیتی که قبل از پیروزی انقلاب و در زمان امام جزو هسته‌های اصلی و اولیه شکل‌گیری نهضت بوده است، طبیعی است که دلسوزانه و مسوولانه به مسایل جامعه نگاه کند و اگر پیشنهادی برای رفع کدورت‌ها و رسیدن به انسجام و اتحاد ملی می‌دهد، قطعا باید مسوولانه و دلسوزانه به آن برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه من در این پیشنهاد هیچ چیز جز خیر و صلاح کشور ندیده‌ایم، گفت: آنهایی که با پیشنهاد همگرایی آقای هاشمی مخالفت می‌کنند، و واگرایی در جامعه را انکار می‌کنند چشم خود را بر واقعیات بسته‌اند.

عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی با بیان این اعتقاد که واقعیت این است که در جامعه واگرایی شکل گرفته و باید برای همگرایی تلاش کرد، تصریح کرد: در این راستا چه کسی برای پیشنهاد دادن جهت برون رفت از این شرایط و رسیدن به ساحل آرام مستحق‌تر و اولاتر از آقای هاشمی است.

يدالله طاهرنژاد تاکید کرد: فکر می‌کنم جریانی مرموز و مشکوک برای اینکه همگرایی در کشور شکل نگیرد فعال است و نمی‌خواهد اتحاد و انسجام پیش بیاید و بنا دارد جامعه به سمت رادیکال شدن پیش برود.

عضو شورای مركزی حزب كارگزاران سازندگی ادامه داد: نگرانی زمانی است که نیت این جریان خیر نباشد و امیدواریم که همه به مصلحت نظام و کشور بیاندیشند و با پیشنهاداتی از جنس پیشنهادات آقای هاشمی با اقبال برخورد کنند تا از این شرایط خارج شویم. (ilna)



    ©2013 APG.ir