تعداد بازدید: 3032

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 27 مهر 1388-0:0

احمدي نژاد:مسببان برنج وارداتي را برکنار کنيد

رييس جمهوري با اطلاع از ناهماهنگی موجود در دستگاه های دولتی در دستور خود، برکناری دست اندرکاران ماجرای برنج های وارداتی را مطالبه کرده است.


ماجرای برنج های وارداتی که اظهار نظر های ضد و نقیض مسئولان درباره سمی بودن یا سمی نبودن آن و نیز واکنش نمایندگان مجلس به این اظهارات آشفتگی روانی و اقتصادی گسترده ای را در جامعه پدید آورد دکتر احمدی نژاد نیز با اطلاع از این موضوع نسبت به این واقعه واکنش نشان داد.

 دکتر احمدی نژاد با اطلاع از ناهماهنگی موجود در دستگاه های دولتی بر سر برنج های وارداتی و مشکلات پدید آمده برای مردم و مصرف کنندگان ، طی دستوری صریح و تند خواستار پیگیری و برخورد با مسببان این اتفاق شده است. رئیس جمهور در دستور خود برکناری دست اندرکاران ماجرای برنج های وارداتی را مطالبه کرده است.

با توجه به ناهماهنگی وزارت بهداشت و بخش های مختلف سازمان استاندارد، در این دستور که خطاب به مسئولان وزارت بهداشت و وزارت صنایع به صورت شفاهی و در حاشیه جلسه هیات دولت ابلاغ شد، تشکیل کمیته ای ویژه برای پیگیری و گزارش سریع تمامی ابعاد پرونده برنج های وارداتی و نیز هماهنگی و همکاری دستگاه های مسئول در کیس هایی این چنین که با جسم و روان مردم سر و کار دارد خواسته شده است.(parcham)


  • حسین صادقی مرشتپاسخ به این دیدگاه 0 0
    جمعه 1 آبان 1388-0:0

    هوالعزیز
    اول : . . . قُلْ هاتُوا بُرْهانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صادِقينَ (البقره، 111)
    دوم : اَلَّذِينَ اتَينَاهُمُ الكِتابَ يَعرِفُونَهُ كَما يَعرِفُونَ اَبناءَهُم وَ اِنَّ فَرِيقاً مِنهُم لِيَكتُمُونَ الحَقَّ وَ هُم يَعلَمُونَ.( سوره بقره ـ آيه 146 )
    سلام علیکم – اوقات بخیر – (متن با اندکی اصلاح)
    جمعه 01/08/88 – ساعت 17:02 عصر – ذیل خبر « احمدي نژاد - مسببان برنج وارداتي را برکنار کنيد.»
    مسئلتنا : به نظر شما خواننده‌ی محترم، متن مکتوب ذیل، مرتبط با کدامین آیه‌ی شریفه‌ی «ثقل اکبر» فوق‌الذکر باشد، زیباتر جلوه می‌نماید؟!
    البت(البته)، اگر نگوئیم که این میدان داری استاد بزرگوار مبتنی بر «ناله‌ی نی از شکم خالیشه!» است، ولی خب(خوب)، فعلاً می‌توان اعلام نمود که شمارش پائیزی جوجه‌های قبلی جناب احمدی نژاد را که ظرف مدت چهار سال ریاست «دولت کریمه»ی نخستین و در قالب «معرفی مفاسد اقتصادی» چندین بار پرچم رسانه‌ای و بعضی تا قسمتی هم «تبلیغاتی» شده بود، انجام داده‌ایم و فی‌الحال هم در حال تغذیه «هویج و چماق» به آنها هستیم تا انشاءالله تبارک و تعالی بلکم(بلکه هم) «تخم طلا» یا «تخم دو زرده»ای عرضه نمایند که ای تقدیر، هم فال است و هم تماشا. به حضرات برنج فروشان عمده هم باید عرض شود که آنقدر برنج‌ها را در انبارها بپوسانند تا شاید حضرات ایشان هم گرفتار روز و روزگار زمین‌داران بزرگ آمریکایی که برای حفظ سطح قیمت مناسب گندم صادراتی خود در بازار جهانی، آن‌ها را در دریا و اقیانوس و . . . سرازیر می‌نمودند و ما ایرانی‌ها هم مدام آن‌ها را به بدی یاد می‌نمودیم، بشوند و به نحوی که حال، تجار برنج داخلی وطنی هم مشمول همان نسبت‌ها و اتهامات شده و می‌شوند که خلایق در آن زمان به ناف آن‌ها(فئودال‌ها و زمین‌داران بزرگ) می‌بستیم! از این طرف هم برای اینکه برنج ایرانی را با قیمت هر کیلو بالای دو هزار تومان در «سفره‌ی نفتی» ایرانی جماعت که متهم به هم وطن بودن و مع‌الاسف، «هم کیش» بودن هستند، سرازیر نمائیم، آقایان تجار برنج داخلی هم از واردات برنج خارجی و خروج ارز از باصطلاح وطن‌مان(!!)، نگران شده و این همه جار و جنجال به پا نموده‌اند که ای وای « . . . پس مسلمانی کو؟!». اینجاست که باید یک صدا و خیلی زیبا این حدیث شریف را از پیامبر گرامی اسلام(ص) مکرر در مکرر بخوانیم و به اطراف‌مان فوت نمائیم تا ما را از شر «اوراد و عزائم» جاری زمانه محفوظ بدارد.
    «انی ما اخاف علی امتی الفقر و لکن اخاف علیهم سوءالتدبیر»(آشنایی با قرآن، شهید مطهری، جلد 8 ، صفحه 150 )
    «من از فقر بر امتم هراسان و نگران نیستم. ولی اگر دچار «فقر تدبیر» و فکر و عقل بشوند، آن است که امت مرا به خطر خواهد انداخت.»
    البت(البته)، گاهی اوقات هم هر بیننده‌ی آگاه، با رؤیت بازار شام فعلی(حمل بر «قرائت آیه‌ی یأس» منظور نظر مبارک مقام رهبری در سفر استان فارس و در شهر کازرون طی روز دوشنبه مورخه 16/02/87 ، نشود.)، هوش و حواسش به سوی بیان شریف ذیل هم، می‌رود. چه کنیم که هر آنچه دیده بیند، دل کند یاد!(طفلک، پای بابا طاهر هم به این معرکه کشیده شد.)
    پيامبر اسلام «ص» :
    ســَيـَأْتِي علي‌النَّاسِ زَمانٌ تَخْبُثُ فيِه سرائرهمْ وَ تَحسُنُ فيه علَانِيَّتُهم، طَمعاً في‌الدنْيا، لايرِيدوُنَ بِه ما عنْد رَبِهم، يكُونُ دِينُهم رِياءً، لَا يخَالطهم خَوْفٌ، يعمُهم اللهُ بِعقابٍ فَيدعُونَه دُعاءَالْغَرِيقِ، فَلَا يستَجِيبُ لَهم.
    زماني خواهد آمد كه در آن زمان، مردم باطني پليد و ظاهري نيكو دارند. آزمند دنيايند و در پي ثواب و پاداش پروردگارشان نيستند. دينشان ريايي است و ترس از خدا با وجودشان آميخته نمي‌باشد. خداوند آنها را مجازاتي همگاني كند. و در آن هنگام چونان كسي كه در حال غرق شدن است، خدا را مي‌خوانند، امّا دعايشان مستجاب نمي‌شود!(الامام‌الصّادق «ع»، كافي، 2/296)
    حال شما بفرمائید این بگیر و ببندها که برادر بزرگوارمان در دهمین کابینه به تنور داغ قوه مجریه چسبانیده‌اند، مصداق «این نان خمیر از فتیر است.» را خواهد یافت؟! آقای رئیس جمهور دهم! : «مطربان از درون دست می‌زنند.»


    ©2013 APG.ir