تعداد بازدید: 2139

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 آبان 1388-0:0

مديريت مازندران به غرب استاني ها سپرده مي شود؟

شايد با انتخاب استانداري از غرب مازندران،بحث چند سال اخير ايجاد استان مازندران غربي به حاشيه رفته، براي مدتي به فراموشي سپرده شود.


بنابر خبرهاي دريافتي و بعد از حرف وحديث هاي گوناگون،تصميم بر آن شده که سيد محمد کريمي،مازندران را ترک کند.پيش تر گفته مي شد استاندار کنوني مازندران به سازمان فني وحرفه اي کشور مي رود اما شنيده شده قرار نيست تغييراتي در فني وحرفه اي روي دهد.بنابراين سازمان بعدي کريمي هنوز مشخص نيست.

جواد قناعت هم در دولت نهم و دهم معاون سياسي و امنيتي شفقت وکريمي بوده و خيلي دلش مي خواهد در اين دولت طعم شيرين استانداري را نيز بچشد،در ماه هاي گذشته فعال تر ظاهر شده و از برخي نماينده هاي مازندراني نيز تاييديه گرفته است.گفته مي شود قناعت آملي به قزوين مي رود و استاندار اين استان مي شود.

از اسحاق صلاحي که در انتخابات گذشته رييس ستاد احمدي نژاد در استان بود و پست معاونت وزير رفاه را هم تجربه کرده است،به عنوان استاندار جديد مازندران نام برده مي شود.

صلاحي چالوسي است و در انتخابات مجلس نهم نامزد حوزه نوشهر وچالوس شده بود که به مقام چهارمي رضايت داد.

البته در روزهاي گذشته شايعه آمدن طاهايي-استاندار قزوين-نيز به مازندران بر سر زبان ها افتاده بود.

خاطرنشان مي کنيم مازندران تاکنون 19 استاندار را به خود ديده و از نظر جابه جايي استاندارن، رتبه نخست را در کشور در اختيار دارد.کارشناسان و آگاهان عمر کوتاه مديريت ارشد را در استان،يکي از دلايل عقب ماندگي اقتصادي،فرهنگي و سياسي استان مي دانند.

گفتني است وزير کشور در آذربايجان غربي گفته بود با بررسي‌هاي وزارت کشور استانداران برخي از استان‌ها تغيير و يا ارتقا مي‌يابند.

نجار اين را هم گفت که کارنامه استانداران مورد بررسي قرار مي‌گيرد و استانداران چند استان تغيير يا ارتقا مي‌يابند.


  • پیام طاهریانپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 6 آبان 1388-0:0

    معاون تربيت بدني مازندران:
    ابلاغ‌هاي صادره از سوي سرپرست تربيت بدني چالوس وجاهت قانوني ندارد
    خبرگزاري فارس: معاون اداره كل تربيت بدني مازندران گفت: ابلاغ‌هاي صادره از سوي سرپرست تربيت‌بدني چالوس براي روئساي هيئت‌هاي ورزشي در شهرستان كه چند روز گذشته انجام شد، وجاهت قانوني ندارد.

    احمد سعادتمند امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در چالوس گفت: بر اساس آيين‌نامه و قانون ابلاغ روساي هيئت‌هاي ورزشي شهرستان‌ها رئيس يا سرپرست تربيت بدني شهرستان فردي را به هيئت ورزشي مورد نظر در استان پيشنهاد و بعد ابلاغ نامبرده بعد از بررسي صادر مي‌شود.
    وي افزود: هيئت‌هاي استان نيز كسي را در شهرستان مي‌شناسند كه ابلاغ وي از سوي آنها صادر و تعيين شود.
    معاون تربيت بدني استان مازندران اظهار داشت: افرادي كه ابلاغ جديد دريافت كردند، نمي‌توانند بدون هماهنگي هيئت استان فعاليت كنند و هيئت استان نيز فردي را به عنوان رئيس در شهرستان مي‌شناسد كه خود انتخاب و ابلاغ زده باشد.
    دبير هيئت بدمينتون استان مازندران نيز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: ابلاغي كه از سوي سرپرست تربيت بدني شهرستان براي شخصي صادر شده از نظر ما قانوني نيست و هيئت استان بايد نماينده خود را در شهرستان تعيين كند.
    علي قاسمي ادامه داد: بر اساس آيين‌نامه تربيت بدني شهرستان فرد مورد نظر براي هيئت را پيشنهاد و بعد از طرح در هيئت رئيسه و بررسي آن در جلسه هيئت استان نظر قطعي خود را صادر مي‌كند.
    وي در پايان گفت: سيدبهرام موسوي به عنوان رئيس هيئت بدمينتون شهرستان محسوب مي‌شود و از نظر هيئت استان فقط وي مي‌تواند با اين مسئوليت فعاليت داشته باشد.
    انتهاي پيام/ص20.



    ©2013 APG.ir