تعداد بازدید: 4534

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 آبان 1388-0:0

تجمع سبزها در دانشگاه مازندران

تعدادي از دانشجویان دانشگاه مازندران در حضور نیروهای امنیتی تجمع برگزار کردند.


بنا بر خبر رسيده به مازندنومه  قرار بود از ساعت 12 روز سه شنبه دانشجویان با تجمع مقابل سلف سرویس مرکزی دانشگاه مازندران،"تجمع سکوت" را برگزار کنند که با حضور نیروهای لباس شخصی و دانشجویان بسییجی اين حرکت به سرانجام نرسيد.

اين دانشجويان در ادامه با سر دادن سرود یار دبستانی راهپیمایی خود را آغاز کردند و در حالی که دانشکده های هنر و حقوق و علوم سیاسی را پشت سر می گذاشتند،با سردادن شعارهایي به سمت دانشکده علوم انسانی حرکت کردند.

در این ميان دانشجويان بسيجي در مقابل دانشجویان معترض اقدام به سر دادن شعارهایی در حمایت از دولت احمدی نژاد کردند.

 این دانشجویان با حرکت به سمت ابتدای پردیس دانشگاه و سردر دانشکده علوم پایه به حرکت خود ادامه دادند.

دانشجویان معترض سپس از سمت دانشکده علوم پایه به سمت سر در اصلی دانشگاه حرکت کردند.

 این تجمع اعتراضی که پس از بازداشت گسترده ی تعدادي از دانشجویان در خردادماه گذشته و احکام دادگاه برای آنها، مهم ترين حرکت اعتراضی این دانشجویان بود..

 خاطرنشان مي کنيم پس از بازداشت های گسترده و احضار برخي دانشجویان این دانشگاه به کمیته ی انضباطی، دفتر انجمن اسلامی این دانشگاه  نیز پلمپ شد. 

 اشکان ذهابیان یکی از دانشجویانی بود که پس از حضور در دادستانی با قرار بازداشت خود مواجه و به زندان بابل منتقل شد. سیاوش رضاییان دانشجوی دیگر دانشگاه مازندران که روز دوشنبه توسط نیروهای امنیتی فراخوانده شد، ساعاتي بعد آزاد شد. 


  • دوشنبه 18 آبان 1388-0:0

    دروغ نگو دروغگو

    • يکشنبه 17 آبان 1388-0:0

      دانشجوی دانشگاه ازاداباده هستم.این دانشگاه نه انجمن اسلامی داره نه فعالان دانشجویی. لطفا راهنماییم کنیدکه چطورشروع کنم. چطورمیتونم با فعالان سیاسی دانشگاه ازاد ارتباط برقرارکنم؟
      جاودان ایران

      • جمعه 15 آبان 1388-0:0

        نميدونم منظورتون از "قرار بود از ساعت 12 روز سه شنبه دانشجویان با تجمع مقابل سلف سرویس مرکزی دانشگاه مازندران،"تجمع سکوت" را برگزار کنند که با حضور نیروهای لباس شخصی و دانشجویان بسییجی اين حرکت به سرانجام نرسيد"، چي بود.دانشجوهاي بشيجي كه 15 نفر هم نبودند!بهتر است كه نگاهي به سايس"آرمان مشترك" بيندازيد.


        ©2013 APG.ir