تعداد بازدید: 3134

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 21 آبان 1388-0:0

يوسف نژاد:صحبت هاي احمدي نژاد تعجب آور است

نماينده ساري با اظهار تعجب از سخنان احمدي نژاد مبني بر اينكه مديريت مترو را به دولت برمي گرداند، خاطرنشان كرد: اين صحبت با قانون برنامه و سياستهاي كلي دولت كه قصد كوچك كردن آن و كاهش تصدي گري است در تضاد است.


"علي اصغر يوسف نژاد" عضو فراكسيون مديريت شهري مجلس شوراي اسلامي در خصوص اظهارات احمدي نژاد مبني براينكه مديريت مترو را به دولت برمي گرداند، با بيان اينكه دردنيا روال است كه مترو با كمك هاي مشترك دولت و ‌شهرداري به اضافه خريد بليط از سوي مردم اداره شود، گفت: كمك به مترو مسئوليت مشترك دولت و شهرداري است و دولت وظيفه دارد كه در حد مسئوليت خود پاسخگو باشد.

وي با اشاره به اينكه كمك هاي دولت با توجه به افزايش قيمتها قابل توجه نبوده است،‌ اظهار داشت: حتي دولت به قانون مجلس مبني بر برداشت از حساب ذخيره ارزي براي كمك به شهرداري و مترو نيز بي توجه است كه اين موضوع بارها سبب گلايه مجلس شده است.

عضو كميسيون صنايع با اظهار تعجب از سخنان احمدي نژاد مبني بر اينكه مديريت مترو را به دولت برمي گرداند، خاطرنشان كرد: اين صحبت با قانون برنامه و سياستهاي كلي دولت كه قصد كوچك كردن آن و كاهش تصدي گري است در تضاد است.

وي با تاكيد بر اينكه اين حرفها با سياستهاي دولت هم خواني ندارد، ‌گفت: اگر دولت شرايط مردم را درك مي كرد متوجه مي شد كه مترو يكي از شاخصهايي است كه مي تواند به حل مشكلات مردم كمك كند.

يوسف نژاد صحبت هاي احمدي نژاد را شدني ندانست و افزود: اين حرفها معلوم نيست از چه موضعي بيان شده است. بهتراست در زمينه مشكلات مترو جلسه اي مشترك ميان دولت،‌ مجلس و شهرداري برگزار شود.

وي در خصوص اين گفته احمدي نژاد كه با همين بودجه كارهايي در مترو انجام مي دهد كه تاكنون انجام نشده و به آن سرعت مي دهد، اظهار داشت: آنچه كه اكنون در مترو انجام مي شود حساب و كتاب دارد و مسئولان مترو پاسخگوي هزينه هايي كه مي كنند هستند.

عضو فراكسيون مديريت شهري با بيان اينكه بالا رفتن قيمتها و وضعيت فعلي نشان مي دهد كه نمي تواند اين گفته احمدي نژاد عملي شود، افزود: اين سخنان جنبه اجرايي و عملياتي ندارد و بهتر است دولت در انديشه حل كارشناسانه مشكلات مترو باشد.(shafaf)


  • پنجشنبه 28 آبان 1388-0:0

    همه می دانند که یوسف نژاد عشق مصاحبه و حرف زدن و مطرح شدن دارد و از عمل خبری نیست


    ©2013 APG.ir