تعداد بازدید: 2724

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 24 آبان 1388-0:0

همگام با نمايشگاه رسانه هاي مجازي(3)

طاهايي-استاندار مازندران- در محل نمايشگاه رسانه هاي ديجيتالي گفت:نام مديراني که نقد را نمي پذيرند و در مقابل رسانه ها موضع مي گيرند، به من بگوييد.


عصر روز يک شنبه نشست مشترک طاهايي-استاندار جديد مازندران- با اهالي مطبوعات و رسانه در محل نخستين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال برگزار شد.

در اين نشست که ميزباني آن را  ابراهيمي- مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران- بر عهده داشت صحبت هايي رد و بدل شد.حاشيه هايي از اين نشست  را به همراه برخي اظهارات بخوانيد:

*مدير کل ارشاد مازندران گفت:82 نشريه داراي مجوز دار مازندران داريم که از اين تعداد 25 هفته نامه و سه روزنامه در حال انتشارند.

*هنگامي که ابراهيمي در حال اعلام تعداد نشريات مازندران بود،استاندار اين ارقام را روي برگه هايي نوشت و در اين زمينه سئوال هايي از مدير کل ارشاد پرسيد.

*ابراهيمي گفت:مطبوعات در حوزه نرم افزاري مشکل دارند و بايد خانه تکاني کنند.وي اظهار داشت که مازندران بايد نشرياتي پيشرو و مبتکر داشته باشد.

*مدير کل ارشاد گفت:مديريت ارشد استان بايد رسانه ها را کنار خود ببيند.هدف رسانه ها نقد منصفانه و عکس العمل مديران دفاع واقع گرايانه است.

*ابراهيمي از کم بودن بودجه فرهنگي استان گلايه کرد و گفت بودجه ارشاد از بسياري از نهاد و سازمان هاي موازي که کار فرهنگي انجام مي دهند کم تر اما انتظارها از ارشاد بيشتر است.

*پس از اين که تعدادي از خبرنگاران حاضر در نشست از عملکرد برخي مديران انتقاد کردند و گفتند:تعدادي از مديران استاني ظرفيت نقد را ندارند و تهديد به پي گيري حقوقي مي کنند،طاهايي-استاندار مازندران-اعلام کرد:نام اين مديران را به من بگوييد تا در ارزشيابي آن ها لحاظ کنم.

*استاندار ناهار را همراه با اهالي رسانه در نمازخانه نمايشگاه صرف کرد.ناهار ساده و قورمه سبزي بود.



    ©2013 APG.ir