تعداد بازدید: 2585

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 آبان 1388-0:0

همگام با نمايشگاه رسانه هاي مجازي(5)

رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران در غرفه مازندنومه گفت:طاهايي فردي توانا و باتجربه است-شايعات مربوط به رفتن خود را از اداره کل آموزش وپرورش مازندران تکذيب مي کنم-حاج بابايي از جنس آموزش وپرورش است.


عبدالوحيد فياضي که عصر روز دوشنبه از نخستين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتالي بازديد کرد،در پاسخ به سئوال ما درباره حاج بابايي-وزير آموزش وپرورش- گفت:وي فردي توانمند و کارکرده و از جنس آموزش وپرورش است اما تنگناها و مشکلات ما زياد است.

از فياضي پرسيديم:تمايل داريد اولين اقدام وزير جديد آموزش وپرورش چه باشد که وي اظهار داشت:ساماندهي نيروي انساني مهم ترين اقدام مديريت کلان سيستم آموزش و پرورش کشور است.

وي ادامه داد:96 درصد بودجه ما صرف نيروي انساني مي شود که بايد در زمينه جذب،تخصص بخشيدن و نگه داشت نيروهاي مجموعه کار شود.

وقتي از رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران درباره مسايل معيشتي فرهنگيان سئوال کرديم و گفتيم آژانس هاي مسافرکشي و بنگاه هاي معاملاتي پر از معلمان نيازمند شده،بيان داشت:در چند سال اخير تغييرات خوبي داشتيم و اوضاع معيشتي معلمان بهتر شده است.

فياضي افزود:سيستم جذب در گذشته مناسب نبود و ما الان نيروهايي داريم که به آن ها نياز چنداني نداريم.

وي اظهار داشت:تعهد دولت به افزايش پوشش تحصيلي و جذب و آموزش نيروها باعث شده هزينه هاي آموزش وپرورش بالا برود.

در ادامه اين گفت و گو از فياضي درباره استاندار جديد مازندران پرسيديم که پاسخ داد:مهندس طاهايي فردي توانا و باتجربه است.او نيرويي بومي است و من آينده استان را با حضور او روشن تر از قبل مي بينم.

وي در پايان گفت:تمام شايعات مربوط به رفتن خود را از اداره کل آموزش وپرورش مازندران تکذيب مي کنم و فعلا" مي مانم.


  • پنجشنبه 28 آبان 1388-0:0

    مگه دست خودته که بمانی قول می دهیم که پاییز امسال پایز عمر مدیریتی شماست


    ©2013 APG.ir