تعداد بازدید: 2640

توصیه به دیگران 1

شنبه 30 آبان 1388-0:0

طاهايي:مديران ارتباط خود را با نمايندگان بيشتر كنند

استاندار مازندران گفت:کارخانه ها بايد در ارتفاعات تاسس شود-بيکاران مازندراني نبايد به قزوين بروند-حضور سه نماينده مجلس مازندراني در كميسيون صنايع يك ظرفيت است-


استاندار مازندران از مسئولان بخش‌هاي دولتي و سرمايه‌گذاران خواست تا با همكاري همديگر گره‌هاي كور اشتغال استان را باز كنند.

 سيدعلي اكبر طاهايي در قائمشهر اظهار داشت: حجم سرمايه‌گذاري مازندران در حال حاضر 18 هزار ميليارد تومان است كه اين مبلغ بايد افزايش يابد.


وي حجم سرمايه‌گذاري استان قزوين كه تا چند هفته گذشته در اين استان استاندار بوده است را 15 هزار ميليارد تومان اعلام كرد و تصريح كرد: اين استان كوچكتر از مازندران با اين ميزان سرمايه‌گذاري با مشكل اشتغال مواجه بوده است.


استاندار مازندران بر ساخت كارخانه‌هاي توليدي در ارتفاعات تاكيد كرد و بيان داشت: اين مسئله مورد تاكيد وزير صنايع نيز است.

طاهايي اضافه كرد: به دليل حجم بالاي بيكاري از استان مازندران و گيلان براي كار به استان قزوين مي‌رفتند كه اين كارها بايد معكوس شود به طوري كه نيروي بومي دانش‌آموخته متخصص در استان خود به كار و اشتغال مشغول شود.


استاندار مازندران از حضور سه نماينده مجلس مازندراني در كميسيون صنايع به عنوان يك ظرفيت ياد كرد و گفت: مديران بايد ارتباط خود را با نمايندگان بيشتر كنند تا راهكارهاي قانوني و برون رفت از مشكلات ميسر شود.


طاهايي با تاكيد بر اينكه از ارتفاعات حداكثر استفاده بشود، خاطرنشان كرد: تا جايي كه مقررات فني اجازه مي‌دهد بايد به دنبال اين كار رفت.

وي بيكاري را مهم‌ترين مشكل مازندران برشمرد و تصريح كرد: بايد با كمك همديگر راه اشتغال فراگير در شمال كشور به ويژه مازندران باز شود.


استاندار مازندران از قول مساعد وزارت بازرگاني براي ساماندهي بازار مركبات خبر داد و يادآور شد: بنگاه‌هاي اقتصادي مرتبط با بازار مركبات نيز بايد در اين كار دولت را كمك كنند.


طاهايي خواستار رعايت قيمت تضميني براي مركبات با هدف ساماندهي شد.

 
وي ظرفيت توليد سالانه مركبات در مازندران را حدود 2 ميليون تن اعلام كرد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir