تعداد بازدید: 2335

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 1 آذر 1388-0:0

مرگ پايان کبوتر نيست

تلاش پزشکان نتيجه نداد:کردان درگذشت.


شامگاه روز يک شنبه اول آذرماه خبر درگذشت علي کردان بر روي خروجي خبرگزاري ها قرار گرفت.

farsnews به عنوان نخستين خبرگزاري تيتر زد:"کردان درگذشت."

 اين پايگاه خبري ادامه داد:علي كردان كه به دليل عارضه مغزي در بخش ICU بيمارستان مسيح دانشوري تهران بستري شده بود، پس از تحمل يک دوره بيماري سخت، دار فاني را وداع گفت.

وي به دليل مشكلات كبدي ، ريوي و خونريزي مغزي در بيمارستان بستري شده‌بود.

کردان که تا پيش از اين چندين بار تحت مراقبتهاي درماني قرار گرفته بود، از 2 هفته پيش در بيمارستان مسيح دانشوري بستري و به دليل وخامت اوضاع به بخش مراقبت‌هاي ويژه منتقل شده بود.

کردان در سوابق کاري خود مسئوليت‌هايي چون وزارت کشور، قائم‌مقام وزارت نقت، معاون وزير کار و امور اجتماعي و رئيس سازمان فني و حرفه‌اي کشور، معاون امور مجلس و استان‌هاي و معاون اداري-مالي سازمان صدا و سيما، قائم مقام سازمان ايرانگردي و جهانگردي، معاون و قائم‌مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون اداري و مالي سازمان مسکن، فرماندار علي‌آباد کتول و گنبد کاووس را ثبت کرده است. 
 

اما دکتر هاشمیان -پزشک کردان در بیمارستان مسیح دانشوری -هم با asriran گفت وگو کرد.

وي گفت:  متاسفانه آقای کردان به دلیلی بیماری سرطان خون و مشکلات ریوی ساعت 18 روز يک شنبه درگذشت.

وی با اشاره به اینکه پزشکان تمام تلاش های خود را برای نجات کردان انجام دادند تصریح کرد: چند بیماری همزمان آقای کردان از جمله سرطان خون و انفلوآنزای نوع آ باعث شد که تلاش های کادر پزشکی بی نتیجه بماند.

همچنین یک منبع مطلع در بیمارستان مسیح دانشوری گفت: آقای کردان به عارضه شیمیایی دچار بوده که این عارضه در وخیم شدن حال ایشان و ابتلای وی به سرطان خون و مشکلات ریوی موثر بوده است.

گفتني است علی کردان متولد ساری بود و در زمان فوت 51 سال داشت.



©2013 APG.ir