تعداد بازدید: 5597

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 11 آذر 1388-0:0

فرماندارآمل:بازار قديمي آمل سند افتخار ماست

عليزاده،شهردار آمل، گفت: به علت كوتاهي بعضي از مسئولان تاكنون نتوانستيم آمل را به مردم كشورمان معرفي كنيم-علي اکبريان،فرماندار آمل،گفت:آمل نگين فرهنگي ايران است .


بنا بر خبر رسيده از روابط عمومي شهرداري آمل به مازندنومه حسين عليزاده در جلسه هم انديشي احياي بازار سنتي و آثار تاريخي شهر آمل،با بيان اينكه قدمت آمل به پيش از اسلام بر مي گردد ، گفت : متاسفانه به علت كوتاهي بعضي از مسئولان تاكنون نتوانستيم آن چنان كه شايسته آمل است، به مردم كشورمان معرفي كنيم .

عليزاده افزود:آثار تاريخي موجود در اين شهر به پيش از اسلام بر مي گردد كه مي توانيم با مرمت و بازسازي نسبت به جذب توريست و گردشگر همت كنيم .

در اين جلسه حجت الاسلام موسوي -رئيس حوزه علميه ابوالحسن (ع) آمل-نيز گفت : شهردار آمل به علاقه مند به گردشگري است و دوست دارد تا نسبت به مرمت و بازسازي آثار تاريخي كمك كند كه يكي از افتخارات استان مازندران است .

 وي افزود : قداست بازار قديمي آمل كه قدمت آن بسيار زياد است، حفظ شود و براي احياء اين بازار همه بايد تلاش كنيم .

در ادامه جلسه علي اكبريان -فرماندار شهرستان آمل- گفت : بازار هويت يك شهر است كه در سابق محل رفع و رجوع مشكلات مردم بود .

وي افزود:شهر آمل داراي يك بازار قديمي است كه به عنوان سند افتخار است و اين شهرستان به جهت داشتن كثرت آثار تاريخي به عنوان نگين فرهنگي ايران است .

گفتني است هويت بازار آمل به قبل از اسلام بر مي گردد.


  • پيمان محمدي پاسخ به این دیدگاه 0 1
    پنجشنبه 3 دی 1388-0:0

    من آملي هستم و عاشق آملم. ولي چه کنم که دست روزگار من رو از شهرم دور کرده است. من براي همه آملي ها آرزوي موفقيت دارم .


    ©2013 APG.ir