تعداد بازدید: 4907

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 دی 1388-0:0

همه شمالي هاي سايپا

گفته مي شود چند مازندراني منسوب به رحيم مشايي در شرکت سايپا مشغول به کار شده اند.


 علی رغم مخالفت و موضع گیری های متعدد احمدی نژاد درباره آقازاده ها، انتصاب چند نفر از بستگان یک مقام دولتی در بدنه دولت، مورد سوال مردم بویژه علاقه مندان دکتر احمدی نژاد قرار گرفته است.

به نوشته jahannews جدیداً انتصابات تازه ای در سایپا انجام شده است.

بنابراین گزارش، رضا رحیم مشایی به عنوان مدیر اداری شرکت سرمایه گذاری سایپا منصویب شده است و  برادر آرش کوشا (برادرزاده مشایی) به عنوان دفتر مدیر توسعه مدیریت سایپا منصوب گشته است.

آرش کوشا (برادر زاده دیگر مشایی) پیش از این به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا منصوب شده بود و جالب اینکه فردی به نام امیری (خواهرزاده پوستین دوز مدیرعامل مازندراني شرکت سایپا) به عنوان معاون کوشا در باشگاه سایپا مشغول به کار شده است.

گفتنی است طبق اطلاعات تکمیلی این افراد با حضور در محل کار خود منتظر ابلاغ حکم رسمی هستند.

مازندنومه هم خبردار شده است به زودي يک مازندراني ديگر که به نعمت الله پوستين دوز نزديک است،از يک سازمان فرهنگي در استان جدا شده و به اين جمع اضافه خواهد شد تا فعاليت هاي فرهنگي سايپا را سر و سامان دهد.


  • جمعه 25 آذر 1390-0:0

    چرا ؟ چرا شمالیها همه جا مثل یک دشمن با بقیه مردم رفتار میکنند . چرا ؟ بنظر من جوابش در فرهنگ ما است . در کشوری که همه به چشم بی ناموس ترین بی غیرت ترین و تمام صفات بد دیگر به آنها نگاه ومورد تمسخر قرار میگیرند بنابراین آنها خودشان را جزو این کشور نمیدانند و فقط فکر انتقام از جامعه ای هستند که از زمان چشم باز کردن تا مرگ با آنها این رفتار را دارد . پوستین دوز مشائی و ... بسیار دیگر . آیا تا حالا فکر کرده اید ؟ چرا ؟ آنها دارند انتقام میگیرند . انتقام پدران و فرزندان . انتقام از جامعه ای که با آنها این رفتار را دارد . بنظر من علت وجود درصد بالای دانشمندان و افراد مهم یهودی در غرب هم همین است . چون آنها را بخاطر کشتن حضرت مسیح بد میدانند و تحقیر میکنند بخاطر این آنها میخواهند خود را مهم جلوه بدهند .

    • پنجشنبه 19 خرداد 1390-0:0

      با سلام


      توسط همین جریان انحرافی ، شرکت صنایع شیشه نشکن سایپا واقع در شهرک بهارستان کرج با چهل سال سابقه کار ، در حالیکه فقط دو سال از اتمام اجرای طرح توسعه و خرید زمین در محل فعلی و ساخت ساختمان و سالنهای تولید مجلل برای آن و وارد نمودن دستگاههای خارجی جدید و پرداخت بیش از سی میلیارد تومان بعلاوه هشتصد هزار دلار سرمایه گذاری مجدد و بیش از هشت سال زحمات کارگران و مهندسین واحدهای فنی ، مهندسی و تلاش کارکنان تولیدی و اداری و صرف میلیاردها تومان هزینه و سالها کار و وقت میگذشت ، جریان مرقومه که از مدتها پیش و بلافاصله بعد از اطلاع از میزان سرمایه گذاری سایپا ، جهت تصاحب مالکیت آن طمع نموده بود ، بعد از انتقال کارخانه به محل جدید و افتتاح خط تولید و آغاز بهره برداری ، به بهانه زیاندهی و بدهکاریهای بانکی ، و در واقع بقصد تصاحب و منافع شخصی و جناحی بدواً آنرا تعطیل نموده ، تا بعد از مدتی به ثمن بخس چپاول کنند . از این لحاظ در حال حاضر این افراد مهاجم و عوامل گروه موسوم به جریان انحرافی با ادامه تلاش جهت تکمیل اهداف و نیات شوم و پلید خود بدواً موجب بیکاری و ضرر و زیان سیصد نفر کارگر زحمتکش و حدود سی هزار نفر در اقتصاد منطقه شده اند ضمن اینکه تا این تاریخ علیرغم ادامه بیکاری و اعتراضات کارگران ، نه تنها از فعالیت این افراد جلوگیری نشده است بلکه وضعیت کارخانه و خطوط تولید آن نیز به حالت قبلی خود برنگشته است ۰

      وبلاگ اعتراضی کارگران سابق


      dictatorshishe.blogfa.com


      خواهش میکنم اگر میتوانید بخاطر منافع ملی و شرعی بفریاد شرکت صنایع شیشه نشکن سایپا این بنگاه مفید اقتصادی که در حال حاضر بدلیل تهاجم کارگزاران و عوامل نزدیکان لیدر جریان انحرافی تعطیل شده است برسید و کارگران رنجدیده و زحمتکش آنرا کمک

      • يکشنبه 15 خرداد 1390-0:0

        با سلام

        در همین راستا ، شرکت صنایع شیشه نشکن سایپا واقع در شهرک بهارستان کرج در حالیکه تنها فقط دو سال از طرح توسعه و خرید دستگاههای خارجی جدید برای آن و صرف حدود سی میلیارد تومان هزینه و پنج سال صرف وقت میگذشت ، به بهانه زیاندهی و بقصد تصاحب و منافع شخصی تعطیل کرده موجب بیکاری و ضرر و زیان سیصد نفر کارگر زحمتکش و حدود سی هزار نفر در اقتصاد منطقه شده اند . .
        وبلاگ اعتراضی کارگران :

        dictatorshishe.blogfa.com

        اگر میتوانید کمک کنید

        • پنجشنبه 1 بهمن 1388-0:0

          كسي كه خدا را در نظر داشته باشد اخبار دروغ را خود يا به نقل از ساير منابع اعلام نمي كند

          • چهارشنبه 30 دی 1388-0:0

            از مازند نومه تشکر مینمائیم که به دور از هر جریانات حزبی واقعیت ها را انعکاس میدهد

            • سه شنبه 29 دی 1388-0:0

              بسيار خوب است مبارك باشد. چرا اينقدر شرق و مركز استاني ها ديدن پيشرفت ما را ندارندو واقعا جاي تاسف است. بس است اينقدر حسودي و عاشق پست و منصب بودن .... اخر چه ؟........

              • حامی میرحسین پاسخ به این دیدگاه 0 0
                سه شنبه 29 دی 1388-0:0

                دولت اصولگرایی یعنی همین !

                • دوشنبه 28 دی 1388-0:0

                  چرا جوانان شایسته باید بیکار باشند ولی آقازاده در رفاه مطلق آقایان روز قیامتی هم هست


                  ©2013 APG.ir