تعداد بازدید: 2947

توصیه به دیگران 1

شنبه 10 بهمن 1388-0:0

خوشه هاي نگراني

امام جمعه بابل گفت:مردم نگرانی هایی در خصوص خوشه بندی ها دارند-بعضی افراد اعلام کردند که وضع زندگی شان اصلا مطابق با خوشه سوم نیست-متاسفانه زیر ساخت های لازم برای پروژه خودرو سازی بابل تدارک دیده نشده است.


به گزارش مازندنومه از روابط عمومي ستاد نمازجمعه بابل،امام جمعه بابل تصریح کرد: شایسته است که اطلاع رسانی مناسب در خصوص طرح هدفمند کردن یارانه ها صورت بگیرد. در این چند روز نگرانی هایی در خصوص خوشه بندی و دسته بندی های مختلف بیان شد.

وي افزود: متاسفانه با ضد و نقیض گویی های مختلف در بین ارائه خوشه بندی ها از سوی مرکز آمار و برخی دیگر از مسئولان، نگرانی های زیادی بین مردم ايجاد شد.

روحاني به طرح موضوع خوشه بندی ها اشاره کرد و گفت: خوشه بندی سه گانه یعنی طبقه ضعیف و متوسط و بالا. بعضی افراد که در خوشه سوم قرار گرفتند اعلام کردند که وضع زندگی شان اصلا مطابق با خوشه سوم نیست. ظاهرا این طور که بر می آید در خوشه سوم یا یارانه به آنها نمی رسد و یا کم است.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی در موضوع یارانه ها ادامه داد : موضوع بعدی مساله کم و کیف و چگونگی تخصیص یارانه هاست. اینکه به هر خانوار و با چه تعداد جمعیتی چقدر یارانه تعلق می گیرد و یا آزاد سازی قیمت به چه شکل است موضوع مهمی است.

امام جمعه بابل گفت: در هفته گذشته فرصتی شد تا به شهرک صنعتی رجه محل اجرای پروژه ایران خودروی مازندران سر بزنم.

وي افزود:از رشد و سرعتی که در اجرای این پروژه وجود دارد، تشکر می کنم، اما انچه محسوس بود نگرانی دست اندرکاران این پروژه برای ضعف زیر ساخت ها در محل اجرای پروژه بود.

روحاني تصريح کرد: متاسفانه زیر ساخت های لازم برای پروژه خودرو سازی بابل تدارک دیده نشده است و باید متذکر بشوم کارخانه خودرو سازی بابل جاده مناسبی ندارد.

 وي يادآور شد:با توجه به بارانی بودن این ایام، جاده ها و فضای آنجا پر از گل و  لای بود و امکانات نمی توانست از این جاده به محل احداث کارخانه خودرو برسد.


  • سه شنبه 13 بهمن 1388-0:0

    تنها منبع درآمد پدرم حقوق بازنشستگي تامين اجتماعي است و ما در خوشه سه قرار گرفته ايم.
    به كه بگويم كه پدر مدت هاست نه هزينه خريد لباس مي تواند به فرزندان دهد و نه درمان !!
    كو گوش شنوا


    ©2013 APG.ir