تعداد بازدید: 3119

توصیه به دیگران 1

شنبه 17 بهمن 1388-0:0

ابراهيمي برنامه ارايه داد؛کنترل کنش ها،شفاف سازی، ابهام زدایی

در جلسه معارفه معاون سياسي،امنيتي استاندار مازندران بيان شد:جناح بندی های سیاسی از آفات انقلاب است-رییس جمهور توجه خود را به سرمایه های انسانی مازندران معطوف کرده است-وزیر کشور برنامه های ابراهيمي را مناسب ارزیابی کرد-مدیران ما شان خود را نوکری می دانند-افتخار ما این است که در دوران خدمت از مدیران صفر کیلومتر استفاده کردیم.(گزارش کامل مازندنومه)


مراسم توديع قناعت معاون سابق و معارفه ابراهيمي معاون جديد سیاسی امنیتی استانداری مازندران عصر روز شنبه در محل استانداري مازندران برگزار شد.گزارش کامل خبرنگار مازندنومه از اين جلسه در پي آمده است.

*ابراهيمي: عدم تحقق عدالت اجتماعی از نخستین آسیب های انقلاب است


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساری هادی ابراهیمی در مراسم معارفه خود گفت : در آغازین دوران دهه چهارم انقلاب به سر می بریم که 3 دهه پر افتخار با فراز و نشیب سپری شده اند.

وی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب به تعبیر مقام معظم رهبری دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده افزود: برای احیای این گفتمان و بارور نمودن این اندیشه متعالی همه ظرفیت های کشور باید بسیج شوند.

 هادی ابراهیمی تصریح کرد: دولت ها مجری این گفتمان متعالی هستند و رهبر انقلاب این وحدت و همدلی را از متولیان و کارگزاران نظام می خواهند.

 وی اظهار داشت : نکته ای که پس ار 3 دهه عمر انقلاب از آن غافل بوده ایم و امروز در سی و یکمین سالگرد انقلاب باید آن را مورد بازخوانی و تبیین قرار دهیم ، بحث آسیب ها و آفاتی است که انقلاب را تهدید می کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندارن با اشاره به اینکه انقلاب ما برگرفته از مولفه های دینی و اسلامی است ابراز داشت : اما برخی نظریه پردازان غربی انقلاب ما را فراتر از انقلابات دنیا می دانند و شاید اگر تعبیر امورات متافیزیکی را برای انقلاب داشته باشند درست و شایسته باشد.

وی تصریح کرد: انقلابی که نه بر مبنای سرمایه داری ، بلکه بر مبنای توحید و خدامحوری است ، رنسانس جدیدی به لحاظ فرهنگی در دنیا ایجاد کرده است .

 ابراهیمی با اشاره به اینکه انقلاب ما مبتنی بر مردم بوده ، افزود: مردم برای به ظهور رساندن انقلاب خون دادند و تابه امروز نیز استوار و بالنده در فراز و نشیب ها همراه و یاور انقلاب بوده اند.

 وی گفت : امروز فصلی است که می توانیم به آسیب های انقلاب بپردازیم و نخستین آسیبی که انقلاب را تهدید می کند عدم تحقق عدالت اجتماعی است.

 ابراهیمی با بیان اینکه ذات و بطن انقلاب بر مبنای عدالت بوده است تصریح کرد: عدالت اجتماعی به معنای فراهم آوردن همه سرمایه های کشور در سراسر نقاط کشور است.

 وی خاطرنشان ساخت : عدم حفظ وحدت در میان مسئولان و ضعف و تسلیم در مقابل آمریکا از معضلات بزرگ انقلاب است.

ابراهیمی با بیان اینکه جناح بندی های سیاسی از آفات انقلاب است گفت : دنیا طلبی و اشتغال به زینت های دنیوی از طرف خواص و نیروهای اثرگذار خطر بسیار سهمگیني است.

 وی ضایع و تباه نمودن اصول انقلاب ، رخنه فرصت طلبان و جاه طلبی های غلط و نامشروع را از دیگر آسیب های انقلاب برشمرد و افزود: نبود فرهنگ کار و وجدان و انضباط اجتماعی ، تحت الشعاع قرار گرفتن عدالت اجتماعی ، افزایش فاصله بین فقیر و غنی و آسیب شناسی جنگ نرم نیز از آفت های انقلاب است.

 ابراهیمی در خصوص برنامه های خود در منصب معاون سیاسی استانداری گفت: کنترل کنش ها ، هماهنگی و اطلاع رسانی ، شفاف سازی و ابهام زدایی از برنامه هایی است که دنبال خواهیم کرد.

 وی افزود: همکاری با نهادهای سیاسی ، نظامی و انتظامی ، حمایت همه جانبه از ماموریت های سیاسی همه دستگاه ها ، رویکرد متعارف به احزاب و چهره های سیاسی ، استفاده از چهره های سیاسی دلسوز در حوزه پیشنهاد و انتقادپذيري از دیگر برنامه های این معاونت است.

 به گزارش مازندنومه به علت تاخیر یک ساعت و 15 دقیقه ای جواد قناعت- استاندار گلستان- بسیاری از حاضران در جلسه به حالت نیمه خواب بودند و با خمیازه های متعدد لحظات را سپري مي کردند!

*طاهايي:مشورت گرفتم

استاندار مازندران گفت : در انتخاب ابراهیمی مشورت گرفتم اما در تصمیم گیری از هیچ فردی مشورت نگرفتم .


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساری، علی اکبر طاهایی در مراسم معارفه هادی ابراهیمی -معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران- گفت: زمانی بیش از 12 وزیر اصفهانی در بدنه دولت مشغول به کار بودند اما اکنون رییس جمهور توجه خود را به سرمایه های انسانی این استان معطوف کرده اند و از این راه باید عقب ماندگی مازندران را جبران کنیم.

 وی با بیان اینکه از مشکلات من برای انتخاب معاون سیاسی انتخاب بین نیروهای خوب بود، اظهار داشت : جمعی از خوبان مستعد گزینه ی تصدی این پست بودند و من در جست و جوی میان این افراد باید یکی را برمی گزیدم و در این میان از هادی ابراهیمی نیز برنامه ای برای این پست خواستم.

 استاندار مازندران افزود: وزیر کشور و مدیرکل سیاسی وزارت کشور برنامه های وی را مناسب ارزیابی کرده و با هم به تعامل رسیدیم و وزیر کشور نیز بی درنگ پیشنهادم را پذیرفت. وی تصریح کرد: امید است معاون سیاسی با استفاده از ظرفیت های استان و رویکردهای وزیر کشور بتواند تلاش کند و شورای تامین استان را از غنای بیشتری برخوردار کند.

استاندار مازندران افزود: تا زمانی که دغدغه مسائل اخیر از ذهن رهبر معظم رخت برنبندد ، ما نیز آرام نخواهیم گرفت و اکنون رهبری در معرض هجوم قرار گرفته اند .

*استاندار گلستان :ریسک تزریق مدیران جوان در بدنه مدیریتی استان مازندران برای نخستین بار


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساری جواد قناعت در مراسم تودیع و معارفه معان سیاسی استانداری مازندران گفت: در 31 سالگی انقلاب به لطف الهی شاهد افتتاحیه های فراوان در سطح کشور هستیم و اینها به برکت خون شهداست.

 وی با بیان اینکه در ایام بسیار حساسی به سر می بریم افزود: رهبر انقلاب نیز در ماه های اخیر نیز موضوع بصیرت را مطرح می کنند و دغدغه ایشان مثلثی استکباری است که آمریکا ، انگلیس و اسرائیل درست کرده اند.

 قناعت با بیان اینکه امسال دشمن متمرکز شدن در مسائل سیاسی داخلی کشور را در برنامه داشت افزود: دشمن در داخل خانه های ما آمده و باید دقت کرد تا مسائل صدر اسلام تکرار نشود.

وی با اشاره به حفظ خون های ریخته شده به پای درخت انقلاب اظهار داشت : مردم استان های شمالی ثابت کردند به انقلاب وفادار بوده و تابع ولی امر هستند.

 استاندار گلستان تصریح کرد: مردم اثبات کردند از بصیرت و ذکاوت بالایی برخورداند و هر زمان که لازم باشد در صحنه حاضر شده و حماسه خلق کرده اند و این به برکت رهبری های پیامبرگونه امام راحل و رهبری است.

 وی گفت: دوستدارن نظام و انقلاب باید از هر تریبونی که به دست می آورند استفاده کرده و حق نظام و شهدا را ادا نمایند چراکه تما نگاه ها و امیدها به رهبری است.

قناعت با اشاره به اینکه به برکت انقلاب در اوج اقتدار قرار گرفته ایم افزود: هیچ کس و حتی خود ایرانی ها هم فکر نمی کردند بتوانند ماهواره بسازند .

وی افزود:سال گذشته نام ایران برای دستیابی به فضا به ثبت رسید و امسال نیز برای ارسال گونه های زیستی و این را باید پاس بداریم.

قناعت گفت: مدیران ما شان خود را نوکری می دانند و نوکر مردم هستند و خود را خدمتگزار می دانند و نوکری به مردمدر کام آنان شیرین است.

 وی تصریح کرد: افتخار ما این است که در دوران خدمت از مدیران صفرکیلومتر استفاده کردیم و ریسک تزریق مدیران جوان در بدنه مدیریتی استان برای نخستین بار انجام شد .

به گزارش مازندنومه برخي خبرنگاران نتوانسته بودند وارد جلسه شوند و از ورود آنان جلوگيري شد.

يکي از خبرنگاران که نتوانسته بود وارد سالن شود به مازندنومه گفت:روابط عمومي استانداري به صورت گزینشی به خبرنگاران اجازه ورود داده است.

وي گفت:این درحالیست که ابراهیمی خود یک چهره کاملا رسانه ای و مورد علاقه خبرنگاران استان می باشد و شخصا برحضور همه خبرنگاران در این جلسه تاکید داشته است .

اين خبرنگار افزود: روابط عمومی استانداری مازندران پس از اطلاع از این برخورد در تماس تلفنی یکی از خبرنگاران نه تنها نسبت به رفع مشکل اقدامی به عمل نیاورد، به صراحت اظهار داشتند فقط افرادی که از قبل با ما هماهنگ کرده اند می توانند در این جلسه حضور داشته باشند.

وي ادامه داد: این در حالی است که در دوره های گذشته دعوتنامه از سوی روابط عمومی استانداری مازندران برای همه رسانه های فرستاده می شد نه به صورت گزینشی که البته نوع گزینش طبق دعوت نامه روابط عمومی به لحاظ نبود نام بسیاری از رسانه های اصولگرای استان قابل تامل است .

اين خبرنگار تصريح کرد:بدون شک خبرنگاران با همه این بی مهری ها برای توسعه استان کوتاهی نخواهند کرد و قطعا حامی و پشتیبان هادی ابراهیمی خواهند بود چرا که شاهد آن بودیم که وقتی خبر رفتن ابراهیمی از ارشاد به استانداری قطعی شده بود اشک در چشمان خبرنگاران حلقه زد و امروز این قشر زحمتکش هادی ابراهیمی را با اشک چشمان شان به سوی استانداری بدرقه کرده اند.



©2013 APG.ir