تعداد بازدید: 2109

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 4 اسفند 1388-0:0

يوسفيان:مسئولان در بیان عملکرد ها صداقت داشته باشند

نماینده آمل گفت:خبرنگاران برای مردم تبیین کنند چقدر گفته مسئولان با واقعیت همراه است-مطبوعات نباید گفته های مسئولان را یکسویه منتشر کنند-رسانه ها اجازه ندهند مسئولان هرچیزی را که می خواهند بگویند- بیان مشکلات و نقد عملکرد مسئولان سیاه نمایی نیست.


 دکتر یوسفیان -نماینده آمل- در مجلس شورای اسلامی از فضای سرد و بی روح مطبوعات محلی انتقاد کرد.

بنا به خبر رسيده به مازندنومه،نماینده آمل با ابراز نگرانی از آنچه که در عرصه مطبوعات مازندران می گذرد خاطر نشان کرد : خبرنگاران و رسانه های گروهی باید پیگیر مطالبات مردم و منتقد کاستی ها باشند.

وی همچنین با انتقاد از روند حاکم بر مطبوعات محلی افزود: مطبوعات نباید گفته های مسئولان را یکسویه منتشر نمایند، بلکه باید سخنان آنان را با مستندات تجزیه و تحلیل نمایند و اجازه ندهند مسئولان هرچیزی را که می خواهند بگویند.

دکتر یوسفیان ملا هشدار داد: فضای رسانه های استان به سمت تملق مسئولان نرود و اقتدار و صلابت اهل قلم دچار دغدغه های اقتصادی صاحبان نشریات نگردد.

بر اساس اين گزارش نماينده آمل ابراز امیدواری کرد نخبگان و دانشگاهیان حضور پررنگ تری در مطبوعات محلی داشته باشند و نگذارند افراد غیر حرفه ای و کم اطلاع جریان اطلاع رسانی را مصادره کنند.

وی گفت: اگر رسانه ها و خبرنگاران با صراحت و صلابت بیشتری مسائل استان را رصد می کردند، امروز شاهد کمبود و کاستی ها نبودیم.

وي افزود: بیان مشکلات و نقد عملکرد مسئولان سیاه نمایی نیست، بلکه بیان واقعیات جامعه است.

نماینده آمل از رسانه های گروهی استان خواست مصوبات سفر ریاست جمهوری به مازندران را به دقت بررسی نمایند و برای مردم تبیین کنند چقدر گفته مسئولان با واقعیت همراه است.

وی با ابراز شگفتی از ارائه آمار و ارقام پیشرفت مصوبات سفر ریاست جمهوری توسط مسئولان گفت: مسئولان اجرایی باید در بیان عملکرد ها صداقت داشته باشند و برخی پروژه ها که با پیگیری نمایندگان در فرایند جاری سازمان ها در حال اجرا بود را به نام سفر استانی اعلام نکنند.



    ©2013 APG.ir