تعداد بازدید: 3659

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 10 اسفند 1388-0:0

کشاورز تاييديه وزير را دارد

يک منبع آگاه خبري اعلام کرد:وزارت ارشاد به عيسي کشاورز،مدير کل احتمالي پست مديرکلي فرهنگ و ارشاد مازندران گفت براي رفتن به مازندران آماده باشد-شاخص فرهنگي مازندران نگران کننده است و ما از اين نظر درجه سوم را در اختيار داريم-کشاورز با مهندس طاهايي صحبت کرده و  برنامه هايش را به وزير ارايه داده که مورد موافقت هم قرار گرفته است.


بر اساس شنيده هاي مازندنومه و بر خلاف آن چه در رسانه ها اعلام شده استاندار مازندران مخالف حضور عيسي کشاورز در استان نيست.

يک منبع آگاه خبري به ما گفت:کشاورز با مهندس طاهايي صحبت کرده و استاندار به وي اظهار داشته که از هر دو گزينه مطرح يعني حجت الاسلام ابراهيمي-رييس ستاد اقامه نماز استان-و آقاي کشاورز حمايت مي کند.

اين فرد مطلع به مازندنومه گفت:کشاورز عضو کارگروه فرهنگ و هنر استان هاي وزارت ارشاد هست و با ظرفيت هاي فرهنگي و رسانه اي استان آشناست.

وي افزود: مديرکل احتمالي اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران برنامه هايش را به وزارت ارشاد ارايه کرده که مورد موافقت هم قرار گرفته است.

وي درباره نظر مجمع نمايندگان استان درمورد حضور کشاورز در استان گفت:آقاي کشاورز غير از يک نماينده که روي آمدن حجت الاسلام ابراهيمي پافشاري مي کند،نظر ساير نماينده ها را تامين کرده است.

اين منبع خبري افزود:سابقه دوستي کشاورز با دکتر حسيني-وزيرارشاد-به 10 سال پيش برمي گردد و نماينده مخالف وي هم ايراد تخصصي و فني از عملکرد ايشان نگرفته است.

وي در ادامه از برنامه هاي آقاي کشاورز درباره پيوست فرهنگي استان،وضعيت معيشتي هنرمندان و بهره گيري از30ميلياردتومان اعتباري که وزارت خانه به آثار فاخر اختصاص داده،اشاره کرد و افزود:شاخص فرهنگي مازندران نگران کننده است و ما از اين نظر درجه سوم را در اختيار داريم.

وي اظهار داشت:آقاي کشاورز با برخي نگاه هاي بسته و محدود استاني موافق نيست و معتقد است اين نگاه هاي محدود، راهي براي برون رفت از وضعيت فرهنگي موجود پيشنهاد نمي کند و در اين نگاه بسته بحث مهندسي فرهنگي،اطلس فرهنگي مازندران،معيشت هنرمندان و ...حل شدني نيست.

وي در پايان خاطرنشان کرد:در رزومه ايشان هيچ فعاليت و سمت سياسي وجود ندارد و وي تنها به فرهنگ و هنر مي انديشد.

گفتني است  عیسی کشاورز متولد 1349 نوشهر است.از سوابق اجرايي و فرهنگي وي مي توان به اين موارد اشاره کرد:

 پژوهشگر و مدرس دانشگاه، دبير دبيرستان هاي شهر تهران،مسئول نظارت بر اجراي يادواره هاي دفاع مقدس كشور، سرپرست دفتر بازرسي و رسيدگي به شكايات فرمانداري شهريارو شهر قدس،مسئول امور فرهنگي شوراي ايثارگران صداو سيما، مدير پژوهش هاي ويژه اداره كل پژوهش سياسي صداو سيما، مشاورعالي هفته نامه آسمان دوستي، رييس گروه توليد محتواي الكترونيكي آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش،مشاور عالي بازرگاني روزنامه سياست روز،ريئس دفتر مجمع نمايندگان استان مازندران در مجلس شوراي اسلامي، عضو هيات مديره انجمن موسسات فرهنگي و هنري استان تهران، مدير روابط عمومي و تبليغات سومين جشنواره فرهنگي و هنري كشور، سردبير نشريات ادواري و ويژه نامه هاي صداو سيما، دبير اجرايي همايش كشوري ايثارگران صداو سيما، قائم مقام كميته اطلاع رساني ؤ انتشارات و تبليغات همايش شوراهاي اسلامي شهر و روستاو ايثارگران سراسر كشور، دبير اجرايي همايش يادواره هاي شهداي خبرنگار، رييس كميته روابط عمومي و تبليغات همايش بين المللي امام خميني و فلسطين و جهان اسلام، ريئس كميته روابط عمومي و تبليغات مسابقات بين المللي ورزشي فدراسيون كوه نوردي و پاراگلايدر، كارشناسي و كارشناس مجري برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي راديو سراسري و راديو فرهنگ  و نويسندگي کارشناسی و تهيه كنندگي برنامه هاي سياسي اجتماعي و فرهنگي تلويزيون،تهيه و تدوين مقالات و كتابهاي مختلف با موضوعات مختلف، مشاور و برنامه ريز بازاريابي و تبليغات چندين شركت و  عضو کار گروه فرهنگ و هنر استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

کشاورز ليسانس ادبيات فارسي از دانشگاه گيلان و  فوق ليسانس مديريت فرهنگي دارد. او دانشجوي دكتري مديريت و برنامه ريزي فرهنگي است.

وي  تسلط كامل بر فرايند چاپ و نشر، تسلط كامل بر فرايند بازار يابي و تبليغات، آشنايي با كامپيوتر و اينترنت و آشنايي كامل دوره هاي آموزش مجازي E-learnnig دارد.


  • يکشنبه 16 اسفند 1388-0:0

    مطمئن باشيد نگاه بسته و تنگ مديران استاني فردي علمي و با دانش بالا مثل كشاورز را نخواهد پذيرفت.

    • هوشيار جلالي كندلوسيپاسخ به این دیدگاه 0 0
      شنبه 15 اسفند 1388-0:0

      انتخاب بسيار به جايي است. اميدوارم كه صدور حكم انها هر چه سريعتر انجام پذيرد. با توجه به سوابق و روزمه كاري ايشان هر انسان فرهيخته اي تاييد خواهد نمود.

      • جمعه 14 اسفند 1388-0:0

        خداکند این آشنایی های کشاورز که در ردیف آخر قید شده به مدیران استان هم سرایت کند. آخر بعضی مدیران از کامپیوتر فقط در حد روشن کردن آن می دانند و نه بیشتر !!!!!!!!!!

        • جمعه 14 اسفند 1388-0:0

          ما جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه از دیدگاهای روشن شما استقبال می کنیم.

          • جمعه 14 اسفند 1388-0:0

            آقاییان سیاسی نمی گذارند یک چهره فرهنگی در جایگاه فرهنگی قرارگیرد.

            • سه شنبه 11 اسفند 1388-0:0

              جناب ابراهيمي يكي از نيروهاي اصولگرا و شايسته پست مدير كلي ارشاد مي باشد

              • سه شنبه 11 اسفند 1388-0:0

                آها این کشاورز ، من همه اش تو فکر کشاورز واقعی بودم وتعجب کردم که ، کشاورز چطور میتونه تائیدیۀ وزیرو داشته باشه؟؟

                • محمدحسين ملايي كندلوسيپاسخ به این دیدگاه 0 0
                  سه شنبه 11 اسفند 1388-0:0

                  ايشان انسان وارسته و بسيار سالمي هستند


                  ©2013 APG.ir