تعداد بازدید: 3009

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 25 اسفند 1388-0:0

تومار و تجمع

 اصولگرايان و فعالان ستاد دکتر احمدي نژاد در چالوس با امضاي تومار و برگزاري تجمع،نسبت به انتصاب قريب الوقوع سيدقدير رضايي به سمت فرمانداري شهرستان چالوس واکنش نشان دادند.


حسن زندي-جانشين ستاد دکتر احمدي نژاد در چالوس-در گفت وگو با مازندنومه اعلام داشت:رضايي فرماندار نمونه دولت خاتمي است و تنها چند ماهي به بازنشستگي اش باقي نمانده و ما نسبت به اين انتصاب اعتراض داريم.

به گزارش مازندنومه توماري هم در همين راستا تهيه شده که عنوان آن خطاب به رييس جمهوري است.دربخشي از اين تومار آمده:

"ما امضاکنندگان زير،شهروندان بسيجي،خانواده هاي شهدا،ايثارگران و فعالان ستاد دکتر احمدي نژاد درچالوس،خواستار استفاده ازنيروهاي کارآمد وحامي دولت و اصولگرا و بومي براي سمت فرمانداري چالوس هستيم."

در قسمت ديگري از اين تومار آمده:"ما از رييس جمهور محترم مي خواهيم که استاندار مازندران را مجاب نمايد که از انتصاب و ابلاغ حکم سيدقدير رضايي که مورد حمايت سرسخت و فعالانه و علني و مخفي مشارکتي ها و مخالفان برچسب دار ولايت و دولت در منطقه است و حداکثر يک سال تا زمان بازنشستگي ايشان باقي مانده،صرف نظر کند."

در فراز پاياني اين تومار آمده:"اصرار برانتصاب ايشان تبعات اجتماعي و سرخوردگي بين نيروهاي ارزشي را در پي خواهد داشت."

به گزارش مازندنومه ساعت 9 صبح فردا چهارشنبه برخي از اصولگرايان و اعضاي ستاد دکتر احمدي نژاد در چالوس با قبادپور-سرپرست فرمانداري چالوس-جلسه اي را خواهند داشت تا ضمن درخواست تجمع اعتراضي،آخرين رايزني ها را در اين باره انجام دهند.

خاطرنشان مي کنيم علي نيا-فرماندار قبلي چالوس-به وزرات کار و امور اجتماعي منتقل شده است و حدود 5 ماه است که اين شهرستان فرماندار ندارد.


  • دوشنبه 2 فروردين 1389-0:0

    من به عنوان همکار سابق ایشان در فرمانداری نوشهر مطمئنم به پایان خدمت ایشان نزدیک به 4 سال باقی مانده است نه چند ماه

    • دوشنبه 2 فروردين 1389-0:0

      من به عنوان یک شهروند نوشهری فقط شاهد حضور قریب 10 ماهه ایشان در فرمانداری نوشهر درزمان آخر دولت خاتمی بودم و جریان حاکم ایشان را خودی نمی دانستند و وی را راستی میدانستند و به همین دلیل در دولت نهم ابقاء شدند

      • يکشنبه 1 فروردين 1389-0:0

        نفرمایید اصولگرا چون شان اصولگرایی بالاتر از اینهاست ،این 23 نفر مشتی زیاده خواه هستند که با خودشان هم مشکل دارند و بانام ستاد رییس جمهور محبوب بازی میکنند..

        • پنجشنبه 27 اسفند 1388-0:0

          حاج صادق رنجبر نویسنده مقاله تکاندهنده امانجاتبخش( تعصب سالاری) مساوی بابیکاری و بیماری بیعاری وهم راز شکست سی ویک ساله استان . کجایی تا ببینی درچالوس مدعیان حامی رییس جمهور . البته با امر و نهی که به اقای احمدی نژاد رییس جمهور محترم قاطبه مردم کشورمون دارند بیشتر به هادیان رییس جمهورشباهت دارند تا به حامیان رییس جمهور . در ضمن یاداور شدند که با این انتصاب نیروهای ارزشی سرخورده خواهند شد. نیروایکه با یک انتصاب سرخورده میشود دیگر ارزشی نیست بفرمایید نیروهای لرزشی بلکه با مسماتره.سخن کوتاه اینکه اقتدار دولت مهر ورز دهم انقدر زیاد هست که اینگونه انتصاب ها را نشانه ای ازقدرت و سلابت و سیاست و کیاست رییس جمهوربا سیاست مان بحساب بیاوریم .اما این واکنش سریع و بی پرده شما مدعیان ارزشی حامی رییس جمهور سوال برانگیزه . یارب دل ماراتوز.....


          ©2013 APG.ir