تعداد بازدید: 2810

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 25 اسفند 1388-0:0

ناصحي:مازندران 13 ميليون جمعيت دارد،نه 3 ميليون

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:هیچ کدام از پزشکان بدون هماهنگی با معاون دارویی دانشگاه حتی اجازه مرخصی هم ندارند.


 به گزارش خبرنگارمازندنومه ازساری،محمدمهدی ناصحی در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت: مازندران فقط 3 میلیون جمعیت نیست و پذیرای جمعیت شناوری به عنوان گردشگر است که این میزان جمعیت برآورد شده در سال های گذشته حداقل 13 میلیون نفر بوده است.

وی افزود: به همين دليل ارائه خدکات اضافی بر دوش دانشگاه علوم پزشکی است.

 ناصحی با بیان اینکه 65 پایگاه اورژانس ، 6 مرکز پیام و 6 مرکز سلامت در ایام نوروز در خدمت هم استانی ها هستند،گفت: در مجموع یکهزار و 70 نفر در ایام تعطیلات شب سال نو از خانواده علوم پزشکی استان در کنار خانواده های خود نخواهند بود .

وی افزود: ستاد هدایت درمان به صورت شبانه روزی فعال است.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در خصوص حضور نيافتن برخی پزشکان در ایام تعصیلات نوروز اظهار داشت : عمده مراجعات در بخش اورژانس بوده و امسال پیش بینی شده که در مراکز اورژانس پزشکان و کادر درمانی افزایش یابند و هیچ کدام از پزشکان بدون هماهنگی با معاون دارویی دانشگاه حتی اجازه مرخصی هم ندارند.

به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساری هم چنين سبحان بهرامی-رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران- در مصاحبه خبری خود در خصوص حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: سال گذشته در سطح کشور یک هزار 500 مورد مراجعه به اورژانس صورت گرفته که 593 مورد توسط 115 حمل انجام شده ، 3 مورد فوتی ، 8 مورد آسیب به چشم و 90 مورد نیز آسیب به دست اتفاق افتاده است.

 وی با بیان اینکه 72 ماموریت در استان مازندران توسط اورژانس در چهارشنبه آخر سال ، سال گذشته انجام شد افزود: 61 مورد اعزام به بیمارستان و 11 مورد نیز درمان در محل صورت گرفت که از این تعداد 60 مورد مرد و 12 مورد زن بودند.

 رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران با اشاره به 17 مورد آسیب به چشم و 30 مورد آسیب به دست و پا تصریح کرد: سال گذشته 39 مورد بازی با ترقه ، 7 مورد نارنجک ، 3 مورد بمب های دست ساز عوامل ایجاد حادثه بودند.


  • پنجشنبه 3 بهمن 1392-21:50

    من یکی از اعضای حانواده دلفان پدر و خانواده ام سالهای سال با کشاورزی و دام داری و تولیداتی جهت رفع نیاز مردمی کوشیده اند و هنوز هم در این حرفه کوشش میکنند..اما تا به حال حتی مصاحبه ای با ایشان انحام نگرفته است این خانواده مایل بوده مصاحبه ای با ایشان صورت گیرد تا تجربیات خود را در اختیار دیگران به خصوص جوانان قرار دهد اما تا به حال موفق به ارایه اطلاعات خود نشده اند لطفا مصاحبه حضوری با ایشان ترتیب دهید .ضمنن میتوانید به سایت "دفترچه خاطرات" یا "daftare-khatereha.ir "برای اطلاعات بیشتر مراجعه نمایید.متشکرم.


    ©2013 APG.ir