تعداد بازدید: 2101

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 6 ارديبهشت 1389-0:0

ابراهيمي:نباختيم

معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران در رابطه با ماجراي الحاق منطقه سرحدي گدوک به استان تهران گفت:با وزارت کشور مذاکره کرده ايم-از حق خودمان نخواهيم گذشت-در حال پي گيري موضوع هستيم.


هادي ابراهيمي-معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران- در حاشيه جلسه شوراي پدافند غيرعامل،به خبرنگار مازندنومه گفت:جريان گدوک مربوط به دولت کنوني و سال جديد نيست و پرونده اختلاف تهران و مازندران بر سر اين منطقه به سال 72 برمي گردد.

ابراهيمي اظهارداشت:دراوايل دهه 70 کارشناسان با ارزيابي نادرست وتصميم ناصحيح گدوک باعث شروع اختلاف ارضي ميان تهران و مازندران شدند.

وي با يادآوري نظر برخي رسانه ها که اين واقعه را به "باخت" مازندران تعبير کردند،تصريح کرد:ما هم چنان از گدوک به عنوان نقطه سرحدي و مرزي استان دفاع و بر مواضع خودپافشاري مي کنيم.

به گزارش مازندنومه،معاون سياسي و امنيتي استاندار مازندران افزود:با وزارت کشورمذاکراتي انجام داده ايم ودر حال بررسي وپي گيري اين موضوع هستيم.

وي ادامه داد:البته تمامي استانداران اصلاح طلب و اصولگراي پيشين مازندران نيز پي گير مسئله گدوک بودند وما اکنون از حق خودمان نخواهيم گذشت.


  • جمعه 31 ارديبهشت 1389-0:0

    نجفی از سوادکوه : به عنوان یک هم استانی که قبلا نیز در این خصوص مطالبی را به همین سایت وجراید محلی ارسال داشتم وبا توجه به مسائلی از این دست که سالهاست به عنوان دغدغه مسئولین ومردم مطرح میشود (جدایی نواحی مازندران ) لازم میدانم توجه مدیران ارشد استان را به چند نکته جلب کنم وامیدوارم خردمندان ،دلسوزان وهمه افرادی که دل در گرو مازندرانی یک پارچه دارند به این موارد که البته اساسی نیز هست توجه کنند . واز پژوهشگرانی که دستی بر قلم دارند دعوت میکنم در این خصوص قلم فرسایی کنند واز پرده دری وشفاف سازی مسائل به نفع کشور ومصلحت ملت ونظام مقدس دریغ نورزند .
    مازندران سالهاست دچار روزمرگی شده است . به این معنی که در کارنامه مدیران ودر برنامه مدیران فعلی نمیتوان به یک برنامه منسجم و راهبردی برای استان به چشم نمی خورد .
    جناح بندی های سیاسی در مازندران بیداد میکند . متاسفانه با بروز در سالهای اخیر چهر ه شدن هر رئس دولتی عده ای به هواخواهی از او ویا بر مسند مدیریت استان مینشینند و با آمدن عزیز دیگری ناگزیر از اریکه به زیر می آیند واین امر بواسطه تغییر پی در پی مدیران استانی ونداشتن برنامه ای مدون ضریب نا امنی را در استان بالا برده است .
    از مولفه های توسعه امنیت در جمیع جهات است . عدم توسعه ارتباطات ودسترسی مردم به اخبار صحیح موجب سر در گمی افکار عمومی ، دلسردی مردم از مسئولین ، بی تفاوتی نسبت به هویت خویش میشود که متاسفانه در استان شاهد این قضیه به شکل وسیع می باشیم آنچه که مردم می بینند لفاظی برخی مسئولین که فقط آمده اند تا چند صباحی بمانند وبروند .
    واما پیشنهاد : برای اینکه همه شهرهای استان شاهد توسعه در همه زمینه ها باشند لازم است در همه شهر های استان تشکلهایی در این زمینه نظیر بنیاد توسعه شهرستان صرف نظر از گرایشهای سیاسی تشکیل گردد . واز ایجاد محدودیت های بی ریشه واساس جلوگیری شود ما نیازمند خرد جمعی هستیم ، مسولین ما نیازمند حضور مردم در تمامی صحنه ها میباشند . شهرهای استان به فرزندان خویش نیازمند است آیا اگر میان اعضای یک خانواده اختلاف بیفتد باید یکی یکی طرد شوند یا با توجیه مسائل به آنها ومدارا وصحه صدر نسبت به آنها به دنبال بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای شکوفایی وبالندگی بود . لذا براساس سالیان متمادی تجربه در زیمینه تشکلهای مردم نهاد میخواهم به همه هم استانیهای شریف عرض کنم ما برای حفظ هویت وفرهنگ اصیل مازندرانی باید با تحمل برخی مسائل باید در راه بی بازگشت وحدت گام برداریم . همان کاری که پیامبر اکرم (ص) در قبال سنگ حجرالاسود در کنار خانه خدا کرد .

    • چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389-0:0

      اما چندتا ضرب المثل دارمی که خله مناسب حال امه مسئولین حسه، اته ره حیا اجازه ندنه بوم ونه معنی اینکه اسا که کار تمام بیه ...
      اتی دیگر گنه طرف کتک خرنه از رو نشونه گنه بل من پرسم ته پر من در ایارمه
      اسا نقل امه مسئولینه تا الان باخت بینه ، پراسنه صورت نشس و چایی نخرد داز گیرنه بجای دار خنه ستون بنا را گیرنه. آقاااجون چارویدار بورده منزل بیته و بار بنه بهشته و... گدوگ بورده حلا مسئولین استان تهران چیکار هکردنه بگذره خوذ گدودکی شیرنی بخردنه و کسفن قربونی هکردنه
      تا اما باشیم با سرحدات بی مهری نکنیم که بخواهن جدا بون. چند سال پیش گرگان و شهرهای شرقی امروز گدوک و فردا شهرهای غربی. مسئولین گمه انه مدار گزینش مسئولین و کارمندا را به اته دتا شهر محدود نکنین. اتی ساروی و بابلی اتی آملی اتی چالس اتی رامسری هم دون اون دله در کل مازرونسه خار، شمسه هم خاره. فکر گننی شمه جا تنگ بونه. اگه اینجوری پیش بوره فردا اینور آمل و نور گننه اما ات استان بوییم و انور بهشر و نکا
      خدا شمار قوت.
      اگر چه خواندن زبان مازنی با تنوع لهجه سخت است اما می شه!

      • نادری-سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389-0:0

        دریغ از یک جلسه و یک حرف مستند و یک نقل قول مستقیم!

        • سه شنبه 7 ارديبهشت 1389-0:0

          مسئولان استاني بايد از تمام توان خود در حفظ مرزهاي استان تلاش كنند

          • محمد جواد فیروزیپاسخ به این دیدگاه 0 0
            سه شنبه 7 ارديبهشت 1389-0:0

            هارشیم چیکار کننی. به قول فارسها که "شب دراز است و قلندر بیدار" اما شما ره بویم که اگه اینجه ره باد بدین بعدش بله پلور و کلاردشت ری باد بدین.


            ©2013 APG.ir