تعداد بازدید: 1927

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 12 ارديبهشت 1389-0:0

طبرسي:مي خواهند مشكلات را به حساب ولايت فقيه بگذارند

نماينده ولي فقيه در مازندران گفت:حقوقي كه فرهنگيان دريافت مي كنند،از زير خط فقر هم پايين تر است.


به گزارش خبرنگار مازندنومه از ساري،امام جمعه ساري با بيان اينكه حقوقي كه فرهنگيان دريافت مي كنند با توجه به تورم و گراني موجود در كشور،از زير خط فقر هم پايين تر است،تصريح كرد:‌عشق به خدمت و تعليم است كه باعث ادامه فعاليت معلمان مي شود.

 طبرسي مهمترين وظيفه معلمان را مقابله با تهاجم فرهنگي دانست و افزود:‌دشمن مي خواهد انقلاب را از درون نابود كند به همين جهت در حال ورود به جامعه نوجوانان و جوانان است و معلمان بايد شيوه مبارزه با تهاجم فرهنگي را بيابند.

 وي خاطر نشان ساخت:‌در حل و فصل امور و مسائل ، تقصير و ضعف مديريتي را به حساب فقه نگذاريم ، عده اي مي خواهند مشكلات را به حساب انقلاب و ولايت فقيه بگذارند اما بايد آگاه باشيد هر عيبي كه هست در نوع مسلماني ماست.


  • چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389-0:0

    جناب حاج آقا طبرسی
    با سلام و عرض تشکر از اینکه به فکر فرهنگیان عزیز هستید باید به عرض برساند که فرهنگیان عزیز با توجه به داشتن چندین شغل شریف دیگر از جمله حرفه مقدس مسافر کشی ، شغل شریف کمک دلالی ،تدریس خصوصی (درصورت پیدا شدن) و هزاران شغل شریف دیگر که برای امرار معاش نیاز است ، دیگر وقتی برای عاشقی ندارند زیرا که میگویند(( عاشقی ره عجونی ونه)) اینکه می بینید معلمان به فعالیتشان ادامه می دهند بخاطر آن است که چاره دیگری ندارند


    ©2013 APG.ir