تعداد بازدید: 7034

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 12 ارديبهشت 1389-0:0

من و مجد آرا و بصير

خاطرات طاهايي-استاندار مازندران- از مرحوم مجدآرا و سردار بصير:حاج حسین بصیر با چهار نفر یک تیپ عراقی را متلاشی کرد-شايد در آخرت این بخشنامه ها مجوزها کارساز نباشد.


به گزارش خبرنگار مازندنومه در فريدون کنار، استاندار مازندران درسالروز گرامیداشت مقام معلم درشهر فریدون کنار در اجتماع فرهنگیان حاضر شد و اظهار داشت: امروز به دو دلیل از میان 18 شهرستان مازندران، فریدون کنار را برگزیده ام؛اولا سردارمرتضی قربانی(فرمانده وقت لشگر ویژه 25کربلا) در وصف دلاوری های سردار شهید بصیر این چنین گفه که"شهید عالی قدر سردار رشید شهید حاج حسین بصیر با چهار نفر همراه ، یک تیپ عراقی را متلاشی کرد."

 مهندس طاهائی با بیان خاطراتي از رشادت های شهید بصیر افزود: از ساری که می آمدم خاطره ام از تشیح جنازه حاج بصیر به ذهنم رسيد.

وی افزود:دلیل دیگر برای انتخاب فریدون کنار معلمی بود که من در حوزه خدمت در استان مازندران از ایشان درس های فراوان آموخته ام و آن معلم استاندار فقید استان -مهندس "محمد مجدآرا" -نماینده شهرستان شما در مجلس - بود که در وصیت نامه اش نوشت : مرا پای قبر شهید بصیر به خاک بسپارید تا کفش های زائران مزار سردار اسلام برقبرم پا بگذارند تا من ازحضور زائران مزار او، نصیبی داشته باشم."

بر اساس اين گزارش،استاندار سپس خاطره اي را از مرحوم مجد آرا نقل کرد و افزود:در روزها آخر عمر مرحوم مجد آرا من معاون استانداری مازندران بودم. بیماری سرطان بدن آن مرحوم را شدیدا ضعیف کرده بود. ايشان من راخواستند و گفتند؛ زمانی که استاندار بودم برای ملاقات پدر ومادرم در بابل از خودرو استانداری استفاده می کردم، به نظر شما من که با خودرو استانداری می آمدم به بابل چقدر استهلاک بابت هزینه بنزین و … متوجه بیت المال بود؟ گفتم : مگر دولت و وزیر وقت به شما اختیار در حد این مقدار تصرف نداده بوده اند؟ گفته اند : چرا داده بودند، ولی شايد در آخرت ودر محضر خداوند متعال این بخشنامه ها و این مجوزها کار ساز نباشد.

وی در ادامه تصریح کرد:مرحوم مجدارا در آن زمان با دستهای لرزان که نگارشش هم به شدت تضعیف شده بود روی یک فقره چک نوشت ؛ مبلغ دویست هزار تومان به حساب خزانه جاری دولت بابت استفاده شخصی از بیت المال واریز شود.

 مهندس طاهائی خاطر نشان کرد : این هم یکی از آموزش هاي معلم مدیریت به بنده بود.

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم مهندس طاهائی ومسئولان شهرستانی با اهدای لوح سپاس از چند معلم نمونه تجلیل کردند.

گفتني است حاج رمضان کریمی- خیر فریدون کناری- با اهدای 5 سکه ربع بهار آزادی از فرهنگيان شهر خود تجليل کرد.


  • سه شنبه 27 خرداد 1393-19:35

    بسمه تعالی.
    باسلام وعرض خسته نباشید.
    خدا او را رحمت کند...انشالله روحش شادتر شود...به او ارادت داشتم وو خواهم داشت...انشالله روزی بتوانیم مانند او خدمت صادقانه کنیم...لطفا اگر مطالب بیشتری از او دارید بذارید در سایتتون . یا ادرس بدین من خودم میرم دنیبالش...یا اگر توانستید جویا بشین...ممنونم. التماس دعا.

    • سه شنبه 14 ارديبهشت 1389-0:0

      در سال همت مضاعف و کار مضاعف برای استاندار پرتلاش و ارزشی مازندران و معاونین و مدیران و کارشناسان استانداری و تمامی دستگاهها و سازمانها و نهادها ، نمایندگان محترم مجلس و شوراهای اسلامی ، اصحاب رسانه و مطبوعات آرزوی توفیق دارم . امیدوارم در سایه همدلی خدمتگزاری شایسته برای میهن عزیز اسلامی و مردم شریف استان مازندران باشیم . جعفر قربان پور کارشناس شورای آموزش و پرورش استان مازندران و کاندیدای سابق مجلس هشتم از ساری

      • دوشنبه 13 ارديبهشت 1389-0:0

        استاندار قصه گو
        يه قصه تازه بگو


        ©2013 APG.ir