تعداد بازدید: 3132

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 ارديبهشت 1389-0:0

يوسفيان:صبر مردم هم اندازه ای دارد

نماينده آمل گفت:مردم خون دادند و حاضر نیستند خون فرزندان شان توسط یکسری افراد بی حجاب به هدر برود .


بنا بر خبر رسيده به مازندنومه،عزت الله یوسفیان ملا -نماینده مردم آمل در مجلس- با تاکيد بر برخورد با کسانی که امنیت کشور را زیر سئوال می برند،افزود : مردم خون دادند و حاضر نیستند خون فرزندان شان توسط یکسری از افرادی که با بی حجابی امنیت جامعه را می خواهند کم رنگ جلوه دهند به هدر برود .

وي افزود: باید مسئولان به فکر این موضوع باشند چرا که صبر مردم اندازه ای دارد .

يوسفيان در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: شاید با انجام کارهای عمرانی شهري، ملکی در داخل طرح قرار گیرد و نارضایتی عده ای را به دنبال داشته باشد که باید آن عده منافع و مصالح شهر را در نظر بگیرند .

 وی با اشاره به اینکه شهری که زیر ساختار درستی نداشته باشد به عنوان شهری فقیر می شناخته مي شود،گفت : در مدیریت شهری آمل ضعفی وجود ندارد و با اقدامات و پروژه ها یی که در حال انجام است، ساختارهای این شهر در حال شکل گیری است .


  • يکشنبه 15 خرداد 1390-0:0

    delet be hale khodet kabab bashe mage u khodaye ke in harfo miznai naozo belah shayad oni ke hejat nadare u dlee khoda azizitare yadet bashe faghat chand darsad mardome jahan mosalmanan khoi khoda vase baghie ham hast.

    • علی مرکباتیپاسخ به این دیدگاه 0 0
      سه شنبه 21 ارديبهشت 1389-0:0

      خوش به حال مردم ایران و عربستان که از نعمت اجباری بودن حجاب برخوردارند دلم به حال بقیه ملت ها خیلی کبابه

      • دوشنبه 20 ارديبهشت 1389-0:0

        درود خدا بر روح پاک همه شهدایی که روزی برای حفظ اسلام و مملکت جان عزیزشان را در طبق اخلاص نثار اسلام و ایران نموده اند.
        البته که به حرمت آنان نباید گذاشت که به اسلام و مملکت آسیبی وارد شود . فقط آقایانی که از بد حجابی در جامعه می نالید ، هیچ می دانید از آن بد تر که اسلام آنرا گناه کبیره خوانده در جامعه به وفور ودر تمامی اقشار نیز وجود دارد ،رواج یافته است .
        آیا کسی هست که بگوید بیشتر از دروغهایی که می شنود در جامعه بد حجاب دیده است؟
        بدحجابی گناه است اما نزد اسلام گناه کبیره نیست ولی وای برما که نام مسلمان به خود گذاشتیم و مثل آب خوردن دروغ می گوییم و ریا می کنیم دروغ گناه کبیره است وای بر ما وای بر ما .........


        ©2013 APG.ir