تعداد بازدید: 4946

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1389-0:0

فرماندار بابل:انتخابات،آمار طلاق را بالا برد!

افشار مقدم گفت:در ايام انتخابات کار فرهنگي دولت در زمينه ازدواج کاهش پيدا کرد و آمار طلاق زیاد شد!-خانواده هايي که از اينترنت و ماهواره بيشتر استفاده مي کنند، آمار طلاق بالاتري دارند


يدالله افشار مقدم -فرماندار شهرستان بابل-  گفت: در ايام انتخابات، کار فرهنگي دولت در زمينه ازدواج کاهش پيدا کرد و آمار طلاق زیاد شد.


وي افزود: در خانواده هاي مذهبي و روستايي ميزان طلاق کمتر است و طلاق در طبقات بالا و با تحصيلات بالاديده مي شود و به همين خاطر روي سن ازدواج هم تاثير گذاشت و ميانگين آن را کمي افزايش داده است.


افشار مقدم تصريح کرد: خانواده هايي که از اينترنت و ماهواره بيشتر استفاده مي کنند، آمار طلاق بالاتري دارند و دشمنان نظام و اسلام در ترويج و تغيير فرهنگي خانواده هاي فعاليت چشمگيري را شروع کرده اند و ما بايد با کار فرهنگي از اقدام ضد فرهنگي آنان جلوگيري کنيم.


فرماندار بابل خطاب به مديران شهري گفت: شما مديران اجرايي نخبگان شهرستاني هستيد و با استفاده از امکانات موجود و به خصوص با بهره گيري از دانشجويان و طلاب جوان و بر اساس موازين اسلامي طرح و برنامه ساماندهي ازدواج جوانان را در شهرستان اجرايي کنيد.(ilna)



    ©2013 APG.ir