تعداد بازدید: 2708

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1389-0:0

طاهايي:لفظ آقازادگی بد نیست

استاندار مازندران گفت: پایه بودجه ای استان مشکل دارد-مدیران باید از زیرمجموعه مراقبت کنند تا آقازاده ها مذمت نشوند-آقازادگی زمانی بد است که به رانت متصل شود و آقازاده از سادگی آقا استفاده کند.


به گزارش خبرنگار مازندنومه،طاهایی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه پایه بودجه ای استان مشکل دارد،گفت: بودجه استان مشکل ساختاری داشته و هر قدر که تلاش کنیم با تمامی دریافتی ها نمی توان کار بایسته ای انجام داد.

 وی افزود: در قزوین نیز با همین مشکل مواجه بودم و در ورود به مازندران نیز پی از بررسی متوجه شدم این مشکل در مازندرن نیز وجود دارد.

 استاندار مازندران با بیان اینکه تملک دارایی در آخر سال قربانی بودجه می شود،یادآور شد: سال گذشته 16 میلیارد تومان بودجه حوادث و 20 میلیارد تومان بودجه خشکسالی که اعتبار قطعی بود را به همین دلیل از دست دادیم.

استاندار با بیان اینکه قرار نبود فقط من و شما نماز بخوانیم،افزود: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقامه نماز می پردازیم و باید این فرهنگ را در جامعه جاری کنیم و پارسایی باید بر فضای کار حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اطلاعات و نظارت با نگاه مثبتی که بر مدیران دارد اصل را بر این گذاشته که دستگاه ها وظایف اعتقادی را انجام می دهند،تصریح کرد: مدیران باید از زیرمجموعه مراقبت کنند تا آقازاده ها مذمت نشوند.

طاهایی با بیان اینکه لفظ آقازادگی بد نیست، اظهار داشت : آقازادگی زمانی بد است که به رانت متصل شود و آقازاده از سادگی آقا استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید از حوزه های مدیریتی خود مراقبت کنند تا بر اساس پاره ای از غفلت ها زمینه را برای تخلف برخی از افراد مهیا نکنند.

طاهایی با بیان اینکه اداره کل اطلاعات استان دغدغه هایی در این زمینه دارد،گفت: مدیران مراقب باشند تا خطای دیگران به حساب آنها گذاشته نشود.

وی با اشاره به اینکه حسن وارستگی مدیران باید در زیرمجموعه آنها تجلی پیدا کند تصریح کرد: در چهارچوب مقررات آن دسته از کارمندان را که می توانید نوازش کنید به خصوص کارمندانی که به منابع خاص دسترسی دارند.

 استاندار مازندران یادآور شد : دفتر نخبگان استان باید به صورت سیستماتیک فعال شود تا استان بتواند از این ردیف بودجه ای استفاده کرده و فضای فرهنگی و علمی استان را ارتقا دهد .

وی گفت: به دلیل محرومیت ا زدفتر نخبگان دریافت بودجه در این زمینه نداریم.

گفتني است در این جلسه اعتبارات هزینه ای مازندران در سال جاری 171 میلیارد تومان عنوان شد.



    ©2013 APG.ir