تعداد بازدید: 2911

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 16 خرداد 1389-0:0

باقري:یا شعور ما زیر سوال است،یا شعور پیگیری مسائل را ندارید!

دو عضو شوراي شهر ساري اظهار داشتند:به استاندار عرض می کنیم که هیچ کمکی از استانداری نمی خواهیم-برای استاندار هفت صفحه مطلب نوشته ام که در صورت حضور نيافتن استاندار در شورا همه این مطالب را در صحن برای اعضای شورا خواهم خواند-اگر قرار است دربرابر هر طرحی که آقایان آوردند بترسیم و تصویب کنیم بهتر است شورا را تعطیل کرده و به استانداری واگذار کنیم.(گزارش مازندنومه از جلسه چالشي شوراي شهر ساري)


 به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساری،جمال باقری- رئیس کمیسیون نظارت و بهداشت شورای شهر ساری- در دویست و بیست و ششمین جلسه شورای شهر ساری اظهار داشت : شهردار ساری بارها در جملاتی به کمک های استانداری به شهرداری اشاره کرده و ما به استاندار عرض می کنیم که هیچ کمکی از استانداری نمی خواهیم فقط کارهایی که وظیفه شهرداری است را به عهده شهرداری بگذارند و اموری را که استانداری به آنها اشراف دارد را انجام دهند.

 وی افزود: از دو سال قبل تاکنون قرار بود پل کمربندی ساخته شود که وعده افتتاح را در اردی بهشت 88 داده بودند و ما از راه و ترابری گله مند هستیم که بار مضاعف ورود خودروها به خاطر ناکارآمدی اداره کل راه و ترابری و یا هر شخصی که مسئول این پروژه است را مردم باید متحمل شوند.

 باقری یادآور شد: بابت برخی پروژه ها بر اساس صحبت های شهرداری به مردم پاسخ می دهیم و گاهي به علت دست نيافتن به مساله مورد نظر، شرمنده مردم می شویم و مردم شهر از این وضع نابسامان گله مند هستند.

وی تصریح کرد: بهتر است استانداری از هر محلی که می خواهد به شهرداری کمک کند ، این کمک را به سمت پروژه ورودی کمربندی سوق دهد .

 باقری در خصوص برخی صحبت ها در مورد اجرای پروژه ها گفت: یا شعور ما زیر سوال است و یا شعور پیگیری مسائل را ندارید، چراکه در برخی مسائل خواسته هفت عضو شورا ابتر می ماند و بنا به مصلحت، برخی تصمیم گیری ها انجام می شود.

 فرامرز نقیبی-عضو ديگر شوراي شهر ساري- نیز در این خصوص یادآور شد: بهتر است اعضای شورا نشستی با استاندار داشته باشند تا افرادی که صلاحیت ندارند در اجرای پروژه ها دخالت نکنند.

 این عضو شورای شهر ساری تهديد کرد: چنانچه استاندار با اعضای شورا نشست نداشته باشد در جلسه بعد طوری صحبت خواهم کرد تا مسئولان هر کاری که می توانند با ما بکنند.

وی با بیان اینکه احتیاج به صدقه برخی ها نداریم و بهتر است آقایان در پروژه های شورا دخالت نکنند، اظهار داشت : برای استاندار هفت صفحه مطلب نوشته ام که در صورت حضور نيافتن استاندار در شورا همه این مطالب را در صحن برای اعضای شورا خواهم خواند.

 نقیبی افزود: در شان مرکز استان نیست که با 500 میلیون تومان بر سر شورا منت بگذارند.

وی گفت: متاسفانه مدتی است که مسئولان استان برای اینکه طرحی در ساری بدون گذر از مراحل قانونی تصویب شود برای انجام آن اعلام می کنند اگر طرح مصوب نشود اجرای آن به بابل منتقل خواهد شد.

نقیبی تصریح کرد: اگر قرار است دربرابر هر طرحی که آقایان آوردند بترسیم و تصویب کنیم بهتر است شورا را تعطیل کرده و به استانداری واگذار کنیم.

 محمد دامادی نیز در سخنانی با بیان اینکه شورا پارلمان محلی است، افزود: همه باید تابع قانون باشند و ما به عنوان نمایندگان مردم اجازه به اعمال بی قانونی نخواهیم داد .

عضو شورای شهر ساری یادآور شد: با نهادهایی که در این خصوص با برخی افراد همکاری می کنند برخورد کرده و اجازه ورود نخواهیم داد.

 وی با بیان اینکه بزرگترین پست ما نوکری مردم است و حضرت امام نیز به این مساله اذعان داشتند، تصریح کرد: هرگز به خاطر پست به یک طرح رای نخواهیم داد؛ همانطور که اگر پست نگیریم اعتراض هم نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار ما این گفته های اعضای شورا به دلیل ورود استانداری به برخی مسائل از جمله اختصاص زمین تجهیز شده به ساخت حوزه علمیه است .

 استانداری بدون اینکه این طرح ها را در کمیسیون ماده پنج مطرح کند توصیه تصویب این طرح را از طریق شهرداری به شورا کرده است.استانداري پيشنهاد کرده  از محل دیگری به شهرداری کمک خواهد کرد که با مخالفت اعضای شوراي شهر ساري روبه رو شد.

 به گزارش مازندنومه سید علی حجازی-شهردار ساري- گفت: شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مبلغ 600 میلیون تومان اعتبار برای انتقال زندان از ساری لحاظ کرده اند که در روزهای جاری به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

شهردار ساری افزود: چنانچه این روند کاری ادامه یابد در فصل کاری جدید زندان را از ساری به خارج شهر انتقال خواهیم داد.

وی یادآور شد: ظرفیت زندان ساری 200 نفر است و اکنون بیش از هزار نفر درآن نگهداری می شوند.

گفتني است زندان ساری قرار بود ظرف یک سال به شهرداری ساری واگذار شودکه با گذشت چهار سال هنوز این اقدام صورت نگرفته است.


  • چهارشنبه 19 خرداد 1389-0:0

    رمده باد احمدی نژاد که باعث شد شجاعت انتقاد بگیرید
    لطفا انتقاد کنید تا استاندار ما زودتر به 22 برسد


    نمی خندم حرفی زدم که خودم میدانم آخرش همین است

    • سه شنبه 18 خرداد 1389-0:0

      haman shoure peygiri nadarid.

      • دوشنبه 17 خرداد 1389-0:0

        فکر نمی کردم در شورای شهر ساری انسان های با شهامتی داشته باشیم. از آقای باقری متشکریم


        ©2013 APG.ir