تعداد بازدید: 2715

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 خرداد 1389-0:0

فرار از زندان

فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت:یک زندانی فراری به نام م- د که حدود دو سال پیش از دست ماموران بدرقه در حین انتقال از زندان به دادسرا متواری شده بود، دستگیر شد.


علی فقیه در گفتگویی با خبرنگار مازندنومه در چالوس با اشاره به این مطلب که برای ارتقای بیش از پیش امنیت منطقه، شبانه روزی تلاش می کنیم، اظهار داشت: یک زندانی فراری به نام م- د که حدود دو سال پیش از دست مامورین بدرقه در حین انتقال از زندان به دادسرا متواری شده بود، دستگیر شد.


وی ادامه داد: باخبر شديم وی در منطقه اقدام به پخش سلاح می کند که پس از کار اطلاعاتی و پلیسی،شخص فراري در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی در محاصره پلیس قرار گرفت و قبل از هرگونه واکنشی به دام پلیس افتاد که یک قبضه اسلحه کلاش با 25 فشنگ در مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.


علی فقیه تصریح کرد:یکی از متهمانی که قبلا دستگیر شده بود گفته از متهم مذکور یک قبضه کلت و 8 فشنگ خریداری کرده است.


رییس پلیس چالوس عنوان کرد: با توجه به آغاز فصل کوچ توصیه ما به حشمداران و دامداران این است که در حین انتقال دامهای خود مراقب باشند و  در صورت مشاهده فرد یا افراد و يا خودروي مشکوک مراتب را به پليس اطلاع دهند.


فقیه خاطرنشان کرد: در تابستان برنامه های خاصی داریم و در زمان پیک حضور مسافران با آماده باش کامل برخورد قاطعی با اخلال گران آسایش و امنیت مردم و قانون شکنان خواهیم داشت.


فرمانده نیروی انتظامی چالوس گفت: در تابستان طرحهای ویژه ساحل، جنگل و جاده را داریم که در این طرحها به  شدت با هنجارشکنان برخورد قانونی می کنیم و امنیت را به گونه ای برقرار خواهیم کرد که حقوق افراد بومی رعایت شود.


وی از مسافرین و گردشگران خواست تا به اعتقادات و هنجارهای مردم بومی پایبند باشند و برای مقابله با متخلفین و قانون گریزان دلسوزانه با پلیس همکاری کنند.


علی فقیه مطرح کرد: مقابله با پدیده شوم بدحجابی در شهرستان از برنامه های جدی ما است هر چند که این موضوع از سوی افراد بومی رعایت می شود و کمتر مشاهده شده اما متاسفانه بيشتر بد پوششی ها از جانب مسافران و گردشگران است.



    ©2013 APG.ir