تعداد بازدید: 2920

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 خرداد 1389-0:0

قانون و ضد قانون

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: نیروی انتظامی و فرمانداری با قوه قهریه مانع از ورود گروه بازسازی به مدرسه شهید محمودیان طوقدار می شود.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه رد ساري عبدالوحید فیاضی در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت : مدرسه شهید محمودیان طوقدار در سال 42 ساخته شده و مدیر این مدرسه نیز ، خود در همین مدرسه تحصیلات ابتدایی خود را گذرانده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش قصد فروش این مدرسه را ندارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی خواهان خریداری این مدرسه است و اجازه تعمیر نمی دهد.

 فیاضی یادآور شد: نیروی انتظامی مبلغ تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای فروش این مدرسه را نپذیرفته و با استفاده از قوه قهریه و غیر قانونی از اتمام این پروژه نیمه کاره جلوگیری کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه دو ساری نیاز مبرم به این فضا دارد و در حال حاضر نیز 111 دانش آموز در این مدرسه که فضای نامناسبی به جهت فیزیکی دارد مشغول به تحصیل هستند و نیروی انتظامی و فرمانداری مانع بازسازی مدرسه هستند.

 فیاضی گفت: تاکنون هیچ شخصی از تعاون ناجا در خصوص خرید و فروش این مدرسه با ما مذاکره نکرده است.

 گفتنی است که این مدرسه در مقابل زمین تعاون ناجا قرار دارد و تعاون ناجا قصد دارد این مدرسه را با اضافه کردن به زمین های خود به مرکز تفریحی توریستی تبدیل کند.

گفتني است استاندار مازندران دستور پیگیری این مساله را از طریق معاونت برنامه ریزی صادر کرده است.


  • پنجشنبه 30 خرداد 1392-0:0

    من علی هستم 35 ساله سال 63 تا 67 در این دبستان محصل بودم مدیر ان اقای ابراهیمیان و ناظم اقای احمدی بودند عاشق این مدرسه هستم..بهترین خاطراتم از اینجاست..تو رو خدا نذارید این دبستان نابود بشه...

    • شنبه 29 خرداد 1389-0:0

      این همان مدرسه قائم مقام ساری؟


      ©2013 APG.ir