تعداد بازدید: 2950

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 26 خرداد 1389-0:0

او همان خبرنگار است

...هادي ابراهیمی در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی نسبت به اعتراض یکی از خبرنگاران در مورد برخورد نامناسب محافظان مشایی با خبرنگاران ، بدون در نظر گرفتن پست سازمانی ، عذرخواهی خود را اعلام کرد و گفت: توهین به خبرنگار ، توهین به یک اندیشه است.(يادداشتي از کلثوم فلاحي،خبرنگار-ساري)


خبر انتقال احتمالی هادي ابراهيمي-معاون سیاسی استانداری مازندران- به کابینه دولت دهم که به طور ضمني در یکی از یادداشت هاي پايگاه خبري-تحليلي مازندنومه آمده بود، به سرعت در محافل خبری پیچید.

هادی ابراهیمی در حال طی کردن پله های ترقی است چراکه نشان داده هدفش جز خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی نیست.

 با ورود ابراهیمی به اداره کل فرهنگ و ارشاد ، فضای نو و اندیشه متحولی در این اداره ایجاد شد . ابراهیمی در مسند مدیرکل ارشاد در تمامی عرصه های مرتبط با این اداره کل دغدغه داشته و با اغلب گروه های هنری و فرهنگی نشست و گفت و گو داشت .

 به عنوان خبرنگار که در اکثر این جلسات حضور داشتم ، شاهد یکسان نگاه کردن ابراهیمی به عقاید و اندیشه هنرمندان و اهالی فرهنگ بودم و به همین دلیل وی را از مدیر کل قبلی فرهنگ و ارشاد متفاوت دیدم.

 با ورود او به استانداری مازندران ، فضای مناسبی برای حضور اصحاب رسانه در استانداری نيز فراهم آمد .

ابراهیمی در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی نسبت به اعتراض یکی از خبرنگاران در مورد برخورد نامناسب محافظان مشایی با خبرنگاران ، بدون در نظر گرفتن پست سازمانی ، عذرخواهی خود را اعلام کرد و گفت: توهین به خبرنگار ، توهین به یک اندیشه است.

 وی در حوزه معاونت سیاسی همچنان دغدغه های فرهنگی را دنبال می کند و مسئولیت خود را منوط به شرح وظایف تعریف شده نمی داند بلکه هرجا که بتواند، ورود پیدا کرده و گره ای مي گشاید.

 از آنجایی که ابراهیمی از رسانه سربرآورده ، پس از حضور در مسندهای مختلف همچنان رسانه ای باقی مانده و به قدرت قلم ایمان دارد و می داند که رسانه ای بودن یعنی آگاه سازی مردم و جامعه و رسیدن به توسعه پایدار.

 ابراهیمی با قدرت جوانی و استفاده از تجربه پیر طاهایی قدم های مثبتی در استان برداشته و در صدد رسیدن به اهداف سند چشم انداز توسعه است.

 حال که زمزمه هايي مبنی بر رفتن ابراهیمی از استان و قرار گرفتن در کنار دولتمردان است، اگرچه در ابتدا موجب ناراحتی هم استانی ها و اصحاب رسانه شده،در نگاهی فراتر ، ابراهیمی قصد دارد روند خدمتگزاری خود را در سطح کشور و برای همه ایرانیان گسترش دهد که جای بسی خوشحالی است.

 شاید حضور یکی دیگر از مردان مازندران در کابینه دولت ، شرایط رشد و توسعه در مازندران را رونق بخشد و مردم از نعمت این حضور، به رفاه و آسایش برسند.

استاندار مازندران در یکی از نشست ها خاطره ای از دوران ریاست جمهوری شهید رجایی بیان کرد و گفت : پس از اینکه رجایی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد،از یک روستایی ساده دل پرسید که رجایی چگونه آدمی است و آن روستایی جواب داد که رجایی اکنون همان آدمی است که معلم بود...

 و من امروز می دانم که ابراهیمی در هر پست و مقامی که باشد همان آدمی است که روزی خبرنگار بود.

ايميل نويسنده: (falahi.dargahlo@gmail.com)


  • يکشنبه 30 خرداد 1389-0:0

    آدمی که بیست روز فرصت دیدن فرزندانش رو نداشت ، فرزندانی که در خانه هستند ، چه طور می تواند به دیدار پدر در روستا برود؟

    • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

      برای مدیر جوان و لایق آرزوی توفیق روز افزون می کنم برای ما همان آقا هادی بی تکلف که دلش برای خدمت به این مردم و نظام می تپد

      • پنجشنبه 27 خرداد 1389-0:0

        ابراهیمی بفرمایدچراازروزیکه معاون استاندارشده خانه پدرش درکیاپی نمی رود


        ©2013 APG.ir