تعداد بازدید: 2846

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 خرداد 1389-0:0

برداشت غلط

استاندار مازندران گفت: راه ترویج عفت و حجاب این گونه نیست که جلوی ماشین ها را گرفته و نسبت سرنشینان خودرو را پرسید.


 به گزارش خبرنگار مازندنومه در ساری، علی اکبر طاهایی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور در مقوله عفاف و حجاب گفت: مساله بی اعتنایی به ارزش های دینی و اسلامی نکته ظریفی است که برخی افراد از ازاین صحبت ها برداشت غلطی داشته و شتابزده عمل کرده اند.

 وی یادآور شد: هرچند که برخی دلسوزانه به نقد پرداخته اند،اما به عمق صحبت های رئیس جمهور توجه نکرده اند.

استاندار مازندران با اشاره به سفر فرهنگی رئیس جمهور اظهار داشت :رئیس جمهور به مقوله عفاف و حجاب نیز رویکر فرهنگی دارد .

وی با بیان اینکه دنیای متجدد در حال روی آوردن به عفت ، حیا و دین باوری است، خاطرنشان کرد: اما جامعه اسلامی ما به سمتی پیش رفته که بحران عفاف و حجاب را پیش رو دارد.

 طاهایی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید منظور رئیس جمهور از سخنان اخیر استفاده از راه های متعارف برای برخورد با این مقوله است، افزود: راه ترویج عفت و حجاب این گونه نیست که جلوی ماشین ها را گرفته و نسبت سرنشینان خودرو را پرسید.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخابات نهم متهم به این شد که قصد دارد خیابان های تهران را تفکیک جنسیتی کند،گفت: اکنون نیز رئیس جمهور متهم است که با مبارزه با بی حجابی و بدحجابی مخالف است.

طاهایی خاطرنشان کرد: در صحبت های افراد باید نکات مثبت را مورد توجه قرار داد و اشاره به نکات منفی راه چاره نیست.


  • سه شنبه 1 تير 1389-0:0

    مراجع عظامی که در برهه ای عظام بوده و بنا به برخی مناسبت ها لقب آیت الله از ایشان گرفته می شود ، پس دیگر کدام مراجع عظام؟ شاید فردا جنتی هم آیت الله نبود

    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 0
      دوشنبه 31 خرداد 1389-0:0

      آقاي استاندار در توجيه آقاي رئيس جمهور موظف شدند كه بفرمايند «برخي افراد از اين صحبت ها برداشت غلطي داشته و شتابزده عمل كرده اند. حال اين غلط انداز كم عقل هم مي خواهد از فرمايشات گهربار و درر افزاي جناب آقاي استاندار والا مقام چند برداشت غلط را تقديم نمايد. البته با اجازه!
      1- اين برخي افراد خيلي از اون برخي افراد هستند و شامل هر كسي كه چيزي گفته باشد هم مي شود و خود رئيس جمهور محترم هم از حرف هاي خودشان برداشت غلظي فرموده اند و لذا به اين دليل اصلاً اصل انتقاد به اين برداشت غلط وارد است.
      2- منبعد بايد كميته يا شورايي تشكيل شود تا قبل از برداشت غلط برداشت صحيح را از حرف هاي آقاي رئيس جمهور به همه رايگان آموزش بدهند تا برداشت غلط اصلاً اتفاق نبفتد.
      3- چند نفر مسئول عاليرتبه جهت توجيه حرف هاي آقاي رئيس جمهوري بايد آماده به خدمت باشند تا جلوي اين برداشت هاي غلط را بكيرند.
      4- اصلاً اشتباه نشود و برداشت غلط نفرمائيد منظور آقاي استاندار از اين برخي اشاره به امثال بنده است و اصلاً نيتي نداشتند كه پاي علما و مراجع را در اين مسئله كوچك به ميان بكشند. حاشا و كلا كه آقاي استاندار در اين برخي منظورشان علما و مراجع عظام باشند. حالا برخي كه از اساس مغضوب هستند اصلاً‌كاري نداريم و انشاء الله منظور از اين برخي فقط همين ها بودند.
      5- باز هم اشتباه نفرمائيد منظور از اين برخي نخبگان و مقامات سطح بالاي جامعه نيستند كه اين برداشت را كردند. اين مقامات كه اصلاً اهل برداشت غلط نيستند. منظور اونايي هستند كه در جهت تضعيف رئيس جمهوري برداشت غلط كرده اند. منظور ما پائين دستي ها و افراد قابل له شدن هستيم.
      6- منظور از اين برخي اصلاً متوجه برخي از اعوان وانصار و احزاب طرفدار رئيس جمهور نمي شود. نكند قصد داريد زيرآب طرفداران رئيس جمهور را بزنيد. اينها كلي زحمت كشيدند تا ثابت كنند در هر شرايطي نظر رهبري به رئيس جمهوري مثبت است و اصلاً‌ مثل برخي ايشان هيچ وقت از فرمايشات رئيس جمهوري برداشت منفي نمي فرمايند.
      7- القصه يكي مست به مجلسي درآمد و آداب مجلس نگاه نداشته و فحش به جمعيت نثار همي داشت. وي را به مزاح گرفتند و گفتند منظورت از اين فحش مائيم. وي گفت العياذ بالله آدم كه به خاله، عمه، دايي، عمو، دخترعمو، پسرعمو ... خودش فحش نمي دهد نه من مقصودم غير از اين منسوبان بوده است. چون نيك در مجلس نگريستند ديدند كه همه نسبتي وثيق از لحاظ نسبي با وي دارند. ظريف بگفت كاي فلان اينها كه همه فاميلند پس مقصود تو از اين فحش و بدخلقي كه بود. به خود آمده گفت اي بابا منظورم همه بود والسلام


      ©2013 APG.ir