تعداد بازدید: 2471

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 6 تير 1389-0:0

بابايي:خيلي چيزها هست كه نمي توانم بگويم

سرمربي سابق شموشک گفت:باشگاهي كه پول ندارد تا بر اساس آن علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد بازيكنان و كادر فني ، تنبيه و تشويق را نيز در دستور كار خود قرار دهد چه كاري مي تواند پيش ببرد؟- پيشنهاد داده بودم تا چند نفر جمع شويم و اين تيم را بخريم و حتي حاضر بودم پنجاه ميليون تومان را خودم بپردازم-عده اي هر وقت دل شان مي خواست سر تمرين مي آمدند.


مختار بابايي-سرمربي سابق شموشك نوشهر-به خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: بعضي بازيكنان شموشك براي اين تيم تصميم گيري مي كردند.

وي افزود: عده اي هر وقت دل شان مي خواست سر تمرين مي آمدند.

 وي گفت: تيم فوتبال شموشك نوشهر ساختار و تشكيلات لازم را نداشت و از نظر مالي در حد صفر قرار داشت و همين موجب بروز مشكلات عديده اي در اين تيم شد.

 وي افزود: عده اي از بازيكنان مي خواستند براي تيم تصميم گيري كنند، هرچند مي توانستند تا حدي كمك تيم باشند اما به خاطر دخالت شان در امور تيم و برهم زدن جو بازيكنان، آنها را کنار گذاشتيم تا انسجام تيمي بر قرار باشد.

 بابايي در خصوص حضور بسيار كوتاه مدت حميد نديميان به عنوان سرمربي شموشك اظهار داشت: وقتي ويبه اين تيم آمد متوجه شد كه عده اي از بازيكنان گوش به حرف مربي نمي دهند و دستورات فني مربي را ناديده مي گيرند و سرخود كار مي كنند، بنابراين وي شرايط را براي ماندن در شموشك نوشهر مناسب نديد و از اين تيم رفت.

 وي درباره مشكلات مالي شموشك نوشهر بيان داشت: باشگاهي كه پول ندارد تا بر اساس آن علاوه بر پرداخت حقوق و دستمزد بازيكنان و كادر فني ، تنبيه و تشويق را نيز در دستور كار خود قرار دهد چه كاري مي تواند پيش ببرد؟

سرمربي سابق تيم فوتبال شموشك نوشهر ادامه داد: مربي ، بازيكنان و مديرعامل داراي جايگاه خاص خودشان هستند و بايد بر اساس جايگاه،وظايف تعيين شود و بازيكنان نيز بايد موظف به اطاعت از دستورات مربي خود هستند، اما در اين تيم چنين چيزي وجود نداشت و بازيكن انتظار داشت تا در ليگ برتر هم راه يابد درحالي كه تمرينات خود را به درستي انجام نمي داد و بيشتر به فكر خودش بود تا تيمي كه در آن بازي مي كند.

 بابايي تصريح كرد : باتوجه به مشكلاتي كه تيم فوتبال شموشك نوشهر داشت پيشنهاد داده بودم تا چند نفر جمع شويم و اين تيم را بخريم و حتي حاضر بودم پنجاه ميليون تومان را خودم بپردازم تا تيم را خريداري و ان را از پايه در تمام رده هابسازيم و قول هم داده بودم كه شموشك نوشهر طي دوسال شموشك نوشهر يكي از بهترين تيمهاي ايران شود،اما متاسفانه كسي قبول نكرد.

 وي گفت: خيلي چيزها هست كه نمي توانم بگويم،چرا كه هر چه باشد تيم شهرم هست و بخاطر شهرم نوشهر سكوت مي كنم اما همين قدر بگويم كه در زماني كه ما فوتبال بازي مي كرديم صداقت و رو راستي و جوانمردي حرف اول را مي زد.



    ©2013 APG.ir